Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, May 08, 2012

PEMIMPIN PAS MELAKA INI MEMANG SUKA TELANJANG...!!!!



Lagi satu kalau semua nak tau, ada bekas anak murid orang kuat pas melaka ni cerita.. Yusuf Wahab masa masih jadik cikgu kat sekolah sultan muhamad dulu. Bukannya nak fokus mengajar murid2 tapi sibuk jual kerepek dalam kelas.. Hahaha.. 

Tak caya tanya lah budak2 ex sultan muhamad yang penah belajar dengan dia..

Tapi bukan semua cikgu yang macam tu kan.. ada yang dedicated mengajar tanpa culas. Cuma majoriti yang mereng kepada Pas ni semuanya nampaknya macam tu lah.. macam cikgu maarof dan cikgu yusuf wahab.. Haha..


AKU PERNAH TELANJANGKAN YUSOF WAHAB PASAL CERITA SEKOLAH TAMIL MERLIMAU >>>DI SINI<<< DAN KAK LONG CHALET >>>DI SINI<<<

KEDUA-DUA PENDEDAHAN INI AKU BUAT DENGAN BUKTI YANG CUKUP DAN KUKUH. AKU BUKAN MAIN HENTAM JER DAN SUKA-SUKA BUAT CERITA.

BERSAMBUNG >>>DI SINI<<<

5 comments:

Unknown said...

Mmg mcm ni tabiat geng Pakatan..

NURUL IZZAH JADI PENGUNDI HANTU DI LEMBAH PANTAI? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Betol..betol..betol...ramai gak cikgu yg pro Pas jadik camtu...bila dah pencen pulak baru berani nak kutuk tikam kerajaan dari belakang !...mereka ini lupa 'BAB KEBERKATAN'

Anonymous said...

najis ckp masa mkn tu senyap2 je...bila dh pencen br tibai balik..cikgu2 pencen yg mana sebelah pembangkang kalau ikut fatwa najis kita sbgai ex ank murid boleh sepak terajang bila jumpa...ni fatwa najis..tq t.guru..

Anonymous said...

alah dah dasar pembangkang. segalanya dibangkang walaupun pada benda benda yang betul dan benar. dia orang dah terlepas hukum kut kerana nik aziz cakap sokong pas masuk syurga. jadi mereka mereka ni bebas lakukan apa saja kerana jaminan syurga dah diperolehi.

Unknown said...

cikgu aku dulu ajar sains tingkatan 3 ..best...aku dpt A

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa