Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, May 25, 2012

KISAH ANAK BEKAS TIMBALAN PERDANA MENTERI YANG TAK TAHU MALU


Sape yang kenal Tamrin anak Allahyarham Ghafaar Baba?!anak pemimpin agung UMNO yang diberi keistimewaan oleh Allah swt untuk mewarisi darah pejuang ulung bangsa Melayu mengalir dalam badannya..seorang manusia yang diberi keistimewaan dan laluan karpet merah untuk mengikut jejak langkah ayahandanya untuk berjuang dan berbakti kepada masyarakat..seorang manusia yang dipilih oleh Allah swt untuk menyandang jawatan di dalam beberapa syarikat GLC untuk berbakti kepada rakyat seperti ayahandanya Allahyarham Tun Ghafaar Baba.

1 comment:

Anonymous said...

Jangan salahkan Tamrin..dia tidak salah samakali...Yang salah ialah Bapak dia Tun Ghafar..Apa tidaknya !

Tamrin memang semulajadi dari kecil lagi lembah dan tak cerdik..dihantar juga belajar Akedemik yg tinggi...Akibatnya apa dia buat tak jadi.. Bina padang golf pun tak jadi.banyak lagilah...sebab dia memang semulajadi tak pandai..
Tun Ghafar sepatut hantar dia belajar Vokasional atau giat Mara ke... belajar menjahit atau buat songkok ke.. baru dia bolih cari makan dan tak lah jadi macam hantu lapar colok gamaknya.....
Walau bagaimana ..Sekalung Penghargaan buat Tun Ghafar sebab tak hantar dia jadi wireman...kalau tidak ramai termasuk Tun sendiri yg mati kena renjatan akibat pemasangan dia..positive % negative pun dia confuse berkekalan.

Hperancis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa