Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, May 02, 2012

JOM BACA BAGAIMANA ANWAR IBRAHIM PILIH PASANGAN UNTUK MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS SEJENIS!!!




GPB tak sangka juga ..ingatkan pergi kursus dan latihan je dapat sijil penyertaan , rupa-rupanya hadir sebagai perusuh BERSIH pun dapat sijil ..hahaha.. gambar ini disebarkan di Facebook dan sijil berkenaan merujuk kepada BERSIH 2.0





Yang cerita di atas ni adalah dari BERSIH 2.0. Betapa handalnya puak pengikut Syiah Malaysia punya permainan. Halus memang halus.

Dalam Bersih 3.0 pulak Pork N.Ajis secara terbuka mengaku bayar dan tanggung ahlinya yang menyertai rusuhan di KL. Ini bukanlah sesuatu yang menghairankan bila kita pun maklum Syiah ni memang suka kepada benda yang buruk dan ganas.

Sebagai seorang pendukung kuat Syiah di Malaysia, tindakan Pork N.Ajis bermodal wang ringgit memang tak salah dan sudah pasti peserta rusuhan akan dapat balasan syooorga versi Pork N.Ajis. 

Mereka sebenarnya bukan nak sangat pun sijil tu, tapi yang paling penting adalah restu dan berkat dari Pork N.Ajis itu sendiri.

Sebab itu kalau kita perhatikan, penganut PAS adalah mereka yang paling ganas semasa rusuhan hari tu. Ada yang rempuh polis, ada yang pukul polis dan semua itu adalah untuk memenuhi tuntutan ajaran Pork N.Ajis wali syiah kesayangan mereka.

Jika PAS keluarkan sijil, lain pulak dengan penganut ajaran songsang depan belakang Bro Anwar bin Ibrahim (B.A.B.I). Dia ni ada pendekatan lain untuk menghargai perusuh yang telah bersabung nyawa dalam memperjuangkan seks bebas tempohari di KL.

Oleh kerana B.A.B.I seorang yang berjiwa halus dan mempunyai nafsu yang agak istimewa, aku dengar dia dah arah balaci dia yang pendek kontot, Sam Ketot untuk kumpul nama perusuh Bersih 3.0 yang cedera, masuk hospital dan yang telah ditangkap polis ketika "berjuang" dalam rusuhan Bersih 3.0

Lepas dikumpulkan perusuh ini, B.A.B.I nak belanja mereka makan-makan, aku dengar Hi-Tea kononnya untuk menghargai usaha dan kerja rusuhan mereka sampai sanggup mencederakan diri sendiri dan ditangkap polis.

Dalam Hi-Tea inilah B.A.B.I akan cerita apa yang berlaku adalah salah kerajaan, polis kejam, rusuhan ini adalah jihad, anda cedera dapat pahala dan macam -macam lagi untuk pastikan perusuh ini siap sedia untuk cedera dan ditangkap dalam Bersih 4.0.

Dan mungkin dalam Hi-Tea ini juga, B.A.B.I akan gunakan untuk tinjau perusuh yang dalam kategori JAMBU untuk dijadikan pembancuh kopinya yang baru.

Aku juga dengar Sam Ketot sedang sibuk arah balaci dia buat kerja dan Hi-Tea itu akan berlangsung dalam masa terdekat. 

Baguslah kalau B.A.B.I menghargai "perjuang" ini. Tapi yang aku kelakar, " kenapalah bodoh sangat manusia ni sanggup sampai cedera dan ditangkap polis semata-mata nak menyertai Hi-Tea bersama B.A.B.I.

Adakah mereka yang turut serta nanti adalah dari kalangan yang suka liwat suka sama suka???

Hehehehehehehehh


JPX

4 comments:

Anonymous said...

mula-mula hitea lepas doggy. anwar memang suka tu

Anonymous said...

doggy tu adalah salah satu cara rawatan untuk pulihkan penyakit tulang belakang dia. doktor jerman yang suruh tu.

Anonymous said...

anwar mesti belanja budak2 ni makan sebelum dia makan balik budak2 tu

Anonymous said...

Ini semua adalah taktik2 jahat dan Kotorr Yahudi Zionist merosak anak2 bngsa. Mereka tahu seklai diliwat, mereka akan merosakkan akhlak dan iman seseorang, melainkan mreka berani melawan sperti Saiful. kita harap anak2 bangsa semua sedar dan jauhi dari Anwar Zionist dan Fuckaton haramjadah.
Kottt...Anwar Zionist, Assmin Dayus, Sam Kaytot nak jual aiskrim ke? Aiskrim Konekto

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa