Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, May 20, 2012

GEMPAR: TOK ALI KENA GIGIT ANJING PELIHARAANNYA!!!


Kian Sit Har malacca mca wanita chief at bersih 3.0 

Ketua Wanita MCA Melaka Kian Sit Har berkata beliau tidak mengesali tindakannya hadir dalam perhimpunan BERSIH 3.0 bersama 5,000 orang di Dataran Pahlawan di negeri itu pada 28 April lalu.

"Saya gembira dan bangga bahawa saya tidak melepaskan peluang untuk berdiri bersama anak muda," kata bekas senator BN itu kepada Malaysiakini dalam satu wawancara.

Kehadiran ramai anak muda dalam perhimpunan BERSIH 3.0 merupakan satu perkara yang tidak pernah dilihatnya sebelum ini, kata Kian.

Golongan yang tidak menyertai perhimpunan itu "kerugian" kerana tidak berbuat demikian, katanya lagi.

Malah, ramai wanita jelita yang diperhatikannya hadir di bawah panas terik matahari dan melaungkan slogan "Bersih", kata Kian lagi.

Perkara itu menunjukkan golongan muda kini prihatin dengan negara, katanya.

Kehadirannya di perhimpunan itu menimbulkan kemarahan Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam yang meminta Kian berundur dari MCA.

Kian bukan ahli sembarangan dalam MCA. Beliau menyertai parti itu pada usia 17 tahun dan bertanggungjawab menubuhkan Wanita MCA Melaka pada 1975 – pergerakan yang diketuainya sehingga hari ini. --Malaysiakini

HAHAHAHAHA...
MAKIN LAMA MAKIN MENGANJING CINA BETINA NI...
MACAM MANA DIA TAK MENGANJING...
DAH MEMANG DIA PUN ANJING...
LEBIH HINA DARI ANJING..
MCA MELAKA PUN LEMBIK...
TAK NAK AMBIK TINDAKAN LANGSUNG...
PENGERUSI BN MELAKA PUN TAK TEGAS...
DIA BIARKAN AJA ANJING NI MENYALAK...
ANJING TAKDE LESEN BOLEH TEMBAK JER TOK ALI...
SIMPAN ANJING NI  BUAT APA..
NANTI KITA DIGIGITNYA LAGI...
AKU SIMPAN JER RAHSIA CINA BETINA NI...
CERITA HIDUP DIA PENUH DENGAN KESUNDALAN TUNGGU MASA JER AKU NAK BUKAK...
TUNGGU JER..

JPX

1 comment:

Anonymous said...

Presiden MCA pun aku tengok dah macam layu jer'. maklumlah, dengar cerita dari orang orang kawasan dun duyung tak berapa sehatlah. pengundi pengundi dah macam tak bersemangat lagi dengan dia ni. ada pun pejabat di dun duyung, tapi susah nak jumpa dan pembantu khasnya pulak? mmmmmmmmmmmm, carilah orang yang sekolah dan yang beradab pekerti yang tinggi untuk menjadi pembantu khas kawasan dia. barulah orang suka dan orang terima. carilah orang yang ada personal approach kerana tugas ni berhadapan dgn masyarakat. paham pahamlah. kalau calun yang ada orang dah tak berapa nak yakin, maka inilah tugas pembantu khasnya pulak. aku dah nampak MCA ni macam passenger saja kepada UMNO/BN. semua kerja UMNO yang nak buatkan. saperti insiden ini, sepatutnya MCA berikan komen. aku dengar senyap jer seolah olah tindakan sibetina ni direstu oleh parti. wallahualam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa