Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, April 25, 2012

SIAPA PEMIMPIN PAS KENA UGUT BUNUH????







DAH DEKAT PRU NI..
MACAM-MACAM WAYANG YANG KELUAR...
ANAK ALIMAN NI ADA JER AKALNYA...
DAH PUAS TIPU ORANG FELDA..
TAPI ORANG FELDA TAK LAYAN...
DIA BUAT CERITA NI PULAK...
NAK MERAIH SIMPATI LER TU..
KALAU DAH SEDAR ORANG DAH TAK SUKA...
BAIK DUDUK DIAM AJA..

JPX

Rumah Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Johor, Mazlan Aliman disimbah dengan cat merah pada awal pagi semalam. 



Kejadian yang disedari Mazlan sekitar 3.30pagi semalam ketika beliau sekeluarga baru pulang dari menyampaikan ceramah di Kampung Parit Pulai dalam kawasan Parit Sulong



"Saya dan isteri serta dua orang anak lelaki saya sampai di rumah sekitar 2.30 pagi ini daripada menghadiri ceramah di Kampung Parit Pulai dalam kawasan Parit Sulong. 



"Saya baru melelapkan mata sekitar setengah jam apabila isteri, Hatijah mengejutkan saya dengan bau minyak yang agak kuat."



"Seketika kemudian isteri yang tak sedap hati mencarinya di mana punca bau tersebut. Tidak lama kemudian, beliau memanggil saya dan memberitahu bau tersebut adalah cat merah(cat minyak)yang dipercayai disimbah sekitar jam 3.30 pagi. 



Saya akan membuat laporan polis pada pagi ini ", jelas beliau lagi yang juga merupakan Pengerusi Lajnah Pembangunan Tanah dan Wilayah PAS Pusat.

1 comment:

Anonymous said...

ASTAGHAFIRULLAH HILAZIM... INGAT TADI OSTAD NI TERKEJUT ATAU DIKEJUTKAN OLEH ISTERI YANG PASolohah JAM 3.30 PAGI NAK SOLAT TAHAJUD.Ala buat lawak bodoh lah tu!!! Kalau masuk pertandingan LAWAK MEGA pasti tak laku. Balik kerumah jam 2.30 pagi bersama anak isteri? Ulamak berceramah pun setakat jam 9.00 mlm je (kalau kuliah maghrib) Yang ni sampai jam 2.30 pagi. Kuliah Isyak? Kuliah Tahajud? Macam-macam puak-puak PAS ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa