Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, April 27, 2012

PERANG MENENTANG MUSUH ISLAM: PAS MELAKA SERTAI KEM MUSUH ALLAH!!

Walaupun kita semua dah tahu hukum sokong Ambabiga tu haram, masih ramai yang sanggup langgar hukum.

Aku dengar PAS Negeri Melaka, yang diketuai oleh Adly sungguh-sungguh gerakan alhul mereka yang bahalol untuk turun demo Bersih 3.0 di Dataran Pahlawan esok.

Adly yang dapat wahyu dari Pork N.ajis dah yang kata Bersih 3.0 ni jihad akan pastikan semua ahli PAS Melaka akan turun untuk tunjuk sokongan mereka kepada Ambabiga, tokoh pejuang seks bebas dan anti Islam itu.

Aku pun heran dengan sikap PAS Melaka ni. Kalau melibatkan perhimpunan yang melibatklan akidah Islam HIMPUN tu mereka boikot dan tak nak hadir.

Tapi kalau bab yang melibatkan arahan Ambabiga dan DAP, PAS Melaka macam anjing belaan yang sangat patuh dan akur sahaja.

Adakah PAS layak guna nama Islam dalam parti mereka sedangkan tidak sedikit pun kelakuan dan perbuatan mereka mengambarkan Islam?

Ambabiga adalah manusia yang perjuangkan seks bebas dan peguam yang bantu Lina Joy murtad. Jadi Pas sanggup terima arahan dari musuh Islam hanya kerana laba politik.

PAS Melaka perlu sedar siapa yang perlu mereka patuh dan sebaliknya. Jika PAS Melaka berani terima tugasan dari Ambabiga ini, bermakna mereka tidak lebih dari budak suruhan dan hamba abdi kepada musuh Islam.

Kalau PAS Melaka dah bersekutu dengan musuh Islam, maknanya mereka juga adalah golongan yang perlu di tentang!!!

JPX
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Anonymous said...

Ini lah yang sebenar mahu dijayakan oleh paria Ambiga ni dengan melaga laga kan sesama islam. Baru agenda dia tercapai.

Anonymous said...

Sangat dangkal orang pas melaka mudah sangat kena tipu dengan ambabiga yahudi

Anonymous said...

Pas tak abis mengaji sebab tu tak kenal apa itu yahudi

Anonymous said...

Jangan jadi hamba yahudi ler budak2 pas melaka.

Anonymous said...

Pas memang sesuai jadi baruah dap dan yahudi sbb mereka mmg golongan manusia yg bebal!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa