Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, April 26, 2012

DEEJAY DISERANG OLEH KOMUNIS DI PERAK!!!





Apabila kejadian ini berlaku Radhi Zainon(gambar disebelah) calon Pas Sungai Rapat dan YDP Pas Batu Gajah En Ismail melalui blog dajal mereka telah memburuk-burukkan nama YB Dato Hamidah kononnya majlis keagamaan di atas dibuat oleh YB Dato Hamidah. Apa kejadahnya YB Dato Hamidah nak buat benda-benda yang haram itu, tapi kalau PAS mungkin boleh buat kot.

Orang yang pertama menyebarkan fitnah babi ini adalah cikgu Ali ketua cawangan PAS Kampung Sungai Rokam. Kalau tengok muka macam tak percaya takkan orang tua terkutuk ini tergamak buat fitnah haram itu. Tetapi jika anda berada di dalam parti Pas semuanya boleh, halal kerana ingin mendapat tiket ke syurga, siapa sangka cikgu Ali yang berusia lebih 66 tahun masih berperangai kebudak-budakan.

1 comment:

Unknown said...

Mrk kononnya perjuangkan kebebasan bersuara, tp org lain nak bersuara x blh pulak.

AMBIGA MENGAKU PENGIKUTNYA BANGANG, BAHLOL DAN TOLOL!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa