Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, April 24, 2012

PANAS:ORANG MELAYU DITETAK OLEH SAMSENG INDIA





ﻣﺤﻤﺪ ۞ BAHTERA SAMUDERA ۞ ﺍﷲ

Assalam ... mohon panglima-panglima angkatan perang Tentera Fisabilillah dalam mood "Stanby" ... apa-apa boleh terjadi sekarang ... "Sediakan payung sebelum hujan" ... kita sedang di cabar & diuji oleh golongan yang inginkan peristiwa "13 mei" dan "kg medan" berulang ... jadi harap jangan dah jadi baru nak kelam kabut bertindak ... "cegah sebelum melarat" ... sentiasa bersiap sedia dengan ilmu tempur yang ada dan saling berhubung serta bersatu padu..dengan perpecahan sesama kita ...kita akan diratah...tapi diperingatkan agar harap jangan bertindak dengan "membabi buta" .. lebih kepada mood "Stanby" ... jangan melatah & jangan dah makin melarat baru nak menyesal...kesabaran kita selama ini telah diuji... STANBY & BERSIAP SEDIA

Menurut sumber cerita malam semalam di gemparkn dgn satu berita..Pak Sheikh seni silat PIKUM telah di tetak oleh sekumpulan samseng india di ukay perdana ampang,kl. Beliau cedera teruk akibat tetakan seramai 30 org gengster india tersebut.maklumat yang diterima gengster dari flat sampeng , kl .kini mangsa berada di hospital ampang...apa tindakkan semua ??

keadaan beliau kini dah ok.sudah siap buat lawak lg.cuma menahan sakit2 kesan jahit.luke2 dlm.esok luso bole keluar lah tu.ramai juga td kat hospital.anak2 n brather2 turun melawat..


PADA PENDAPAT AKU, KITA SERAH PADA PIHAK BERKUASA.
HARI INI HARI MEREKA, BILA TIBA HARI KITA...
JANGAN BERI PELUANG LANGSUNG PADA MEREKA...
KITA BUAT SAMPAI MEREKA INGAT TUJUH KETURUNAN..

JPX

14 comments:

Anonymous said...

Selalu kita dengar orang berkata ' tuhan tak akan mengubah sesuatu kaum tu kalau mereka tidak mengubahnya..'..so kalau nak berharap je dengan pehak berkuasa ..fikir2kanlah sendiri. Semakin hari semakin banyak kesongsangan yang bermaharajalela.....tutup sebelah mata je gamaknya..sikap liberalsasi kerajaan biarlah berbatas jangan sampai ketenteraman majoriti rakyat yang cintakan kedamaian dan keamanan di abaikan semata mata nak menunaikan hajat minoriti yang jelas menyesatkan dan merosakkan akhlak jangka panjang.

Wallahuwa'lam.

Anonymous said...

makin kita diam, makin dia buat. jangan mintak yang bukan-bukan.

Anonymous said...

mintak unit amal pas join sekali

Anonymous said...

kena juga kita kasi ingat mana asal usul bangsa ni. apa dia ingat nek moyang dia punya tempat ke?

Alisha Residenc said...

so sad for him

Anonymous said...

bilamana hindraf kata tak anti melayu tapi anti UMNO, semua pembangkang bangsa melayu syok sangat, konon hindraf boleh sama-sama jatuhkan UMNO. nah sekarang apa? mereka sebenarnya tidak hanya anti UMNO tapi bencikan melayu dan islam. tak belajar dari sejarah negara yang minoriti islam? apa yang islam dapat? walau satu bangsa dengan mereka, mereka sanggupm bunuh. nasib melayu petani di thailand dan rohingya di miyammar. waspadalah.

Anonymous said...

blood with blood.

anak bentayan

Anonymous said...

jd, apakah tindakan kita?? duduk diam ?? sekadar komen sana,komen sini ???

Anonymous said...

remember this, brothers...

Perarakan hingga ke Jln Campbell dan Jln Hale dan menuju ke Kg Baru. Sedangkan di Kg Baru, diduduki lebih 30,000 orang Melayu yang menjadi kubu UMNO, berasa terancam dengan kemenangan pihak pembangkang. Di sini letaknya rumah Menteri Besar Selangor ketika itu, Dato’ Harun Idris.

Dikatakan kaum Cina yang menang telah berarak dengan mengikat penyapu kepada kenderaan mereka sebagai lambang kemenangan mereka menyapu bersih kerusi sambil melaungkan slogan. Ada pula pendapat yang mengatakan penyapu tersebut sebagai lambang mereka akan menyapu (’menyingkir’) orang Melayu ke laut atau ke kampung-kampung. Dalam masyarakat Melayu, penyapu mempunyai maksud yang negatif. Ada yang mencaci dan meludah dari atas lori ke arah orang Melayu di tepi jalan.

Anonymous said...

buley tengok komen je la...tindakan!!!takde pung,,,,punya la gawat kerahan!!!nanti sejuk la tu...pendekar!!!!pendekar yg dengar kentut pn terkejut!!!takpayah laaaaa....ckp bedegar2...sattu appa pun tarak!!!cuba hamun skit paria2 niih....tp ada ke tentera fisabbillillah ni..mcm pi sabbil belah je???

bacokbugis

Anonymous said...

ha ha ha......nk bperang lagu mna...kat rumah tu parang kontot pun tak ada.....beli klapa pun dah siap perah...beli ikan dah siap disiangkan....orang org melayu skrang pisau potong bawang pun tk pernsh jumpa batu...ckp jer tum tam tum tam...abok pun tarak...
keling dgn cina dah siap segala pedang,kapak. ..besi tajam...melayu ada apa?..sebelum nk bperang sediakan dulu senjata...simpan buloh runcing kat rumah...parang atau kapak....baru bolih mencabar...Unit amal pas dilatih olih bekas kominis diselatan thai...mereka tak bolih diharap membantu orang melayu...dgn bangsa sendiri sesama ugama islam berani tunjuk hebat...dgn cina dan keling telor unit pas tersentap masuk kedalam...

Anonymous said...

parang sudah diasah......ku hanya menunggu semboyan kedengaran.....takkan ku berpaling walau seinci.....biar matiku di medan peperangan..........ALLAHUAKHBAR

Anonymous said...

Idop berjihad

Anonymous said...

Usir je keling dgn cina ni blik ke asal,.mereka ni pendatang asal nye,.xsedar diuntung,.tpi kerajaan ni lembut sngat,.macm pondan,.bg je muka pada kaum2 benggong ni,.tu ramai yg xsokng krajaan tu,.Hmmm aku pn xreti dh nk pkir dgn kerajaan ni,.perang ttp perang,.pakai pistol lg baik,.xsakit badan,tembak semua paria dgn cina ni,.mereka ni bangsa yg xboleh dipercayai,.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa