Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, April 03, 2012

KETUA MENTERI MELAKA DEDAHKAN IDENTITI ADUN ITU!!!



Aku secara ikhlas langsung tak paham dengan puak pembanggang terutama keldai pakatan ni, iaitu pas parti murtad tak penting.

Di Melaka rakyatnya memang tak minat dengan baruah DAP Komunis sebab tu PAS langsung tak pernah menang di sini.

Kisah kononnya ada ADUN Melaka yang ditangkap di dalam kelab dangdut masih hangat diperkatakan oleh blogger puak pembanggang ni.

Mereka seakan tiada modal untuk dijaja dan telah kehabisan idea untuk berbohong.

Kalau betul itu ADUN BN, sila buktikan. Bawalah apa sahaja bukti dan tunjuk kepada semua agar aku pun boleh tahu memang benda itu berlaku.

Tok Ali pun dah cabar mana-mana puak pembanggang dan media untuk dedahkan identiti ADUN itu jika benar ada perkara itu berlaku.

Kalau ada video rakaman, hitam putih pun ok. Janji kita boleh nampak perut ADUN tu.

Kalau ada bukti seperti jam tangan berjenama, lagi bagus. Senang kita nak tahu siapa ADUN tu kan...

Dalam keadaan hari ini, PAS lebih suka nak tahu siapa ADUN tu dari nak tahu siapa yang telah dimurtadkan oleh Kristian di Selangor.

Mereka lebih suka benda macam ni dari ambil peduli orang Islam yang telah dimurtadkan.

Hanya kerana politik dan kuasa, orang PAS anggap murtad tak penting dan siapa ADUN itu (jika ada) lebih penting.

Kita sama-sama tunggu bukti yang bakal didedahkan oleh PAS tentang kes ini yer...

5 comments:

Anonymous said...

macam mana nak membangun dengan Islam kalau pas sendiri tak jaga umat Islam.

Adi Kencana said...

PAS dah x relevan. Mana pergi perjuangan Islam? Digadai demi kuasa.

SAMSENG PAKATAN HAPRAK BUAT KECOH DI FLAT 4 TINGKAT KERINCHI. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

siapa yang bising tu jangan bising kat belakang bawak bukti baru boleh cerita.

Anonymous said...

tok ali kalau betul bagus dedahkan siapa adun tu.
lepas tu jangan kasi adun tu bertanding lagi.buat malu parti jer.

182 said...

apa nak bukti lagi??? video anwar dah sah memang dia yang bogel pun mereka tak nak terima. jangan layan baik buat kerja kita jer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa