Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, April 09, 2012

KESAH PAS MELAKA YANG KEMARUK NAK BERDEBAT!!!



Memang panas!!!!!
GPMS Melaka menafikan penglibatan mereka dalam penganjuran Debat Rakyat Melaka antara Adly Zahari dan YAB KM Melaka pada 15 April ini di dewan mitc. Cuba lihat banner yang bertebaran di medan maya terutamanya di fb.

Puak2 sebelah sana nampaknya sanggup berbuat ape saje untuk melahirkan nafsu mereka dan kali ini mereka 'berbohong' demi membuatkan tok ali berdebat dengan mereka. Mungkin mereka telah terkena penyakit 'cakap tak serupa bikin' yang melanda kepimpinan fuckatan pusat sehingga siang malam sibuk nak berdebat.

Pada aku la, kalau asik nak berdebat tapi kerja tak jalan pun ape faedahnya pada rakyat..Lagi pun Tok Ali tu tido die pun tak cukup sebab berkhidmat pada rakyat, buat ape lah nak layan 'orang gila' nak berdebat..baik die layan tido..

Lagipun sape tu adly zahari? Die bukan ketua pembangkang pun? bukan adun pun..hanya rakyat biasa macam aku ni..kalau die tok ali layan nak bedebat, sok lusa ramailah manusia macam aku pun nak ajak tok ali berdebat..lama2 tok ali takde keje asik nak melayan je. Terbengkalai la pembangunan negeri Melaka yang telah dirancang selama ini.

Ape pun tindakan gpms malam ni dipuji. Biarlah polis siasat sape yang melakukannya. Senang2 je nak menipu macam ni. Apa pun si adly awal2 lagi dah menjawap kat blog dia anak2 muda yang salah, mereka yang buat banner tu..


Haha..anak muda sape punya anak tak tau la..tapi rase2nya dah boleh agak mana punye puak la..

p/s : gila debat sampai kawasan sendiri tak terjaga..itu lah ahli politik fuckatan



KALAU BAB BOHONG NI...
MEMANG KEHANDALAN ORANG PAS..
KALAU TAK BOHONG MEMANG TAK SAH...

JPX
K


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa