Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, April 05, 2012

GEMPAR:AZMIN ALI LETAK JAWATAN




KUALA LUMPUR 4 April – Ahli-ahli akar umbi Parti Keadilan Rakyat (PKR) buat pertama kali dan secara terbuka menuntut supaya Azmin Ali menjawab segala dakwaan yang dikaitkan ke atas beliau.

Mereka turut menggesa Timbalan Presiden PKR itu meninggalkan parti jika gagal berbuat demikian dalam masa terdekat demi menjaga nama baik PKR.

Desakan itu dinyatakan oleh Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi dalam satu sidang akhbar di sini hari ini yang turut dihadiri Naib Ketua PKR Ampang, H.M Tan dan 10 ahli jawatankuasa cabang tersebut.

SYUKUR ALHAMDULILAH...
SEDAR JUGAK AKHIRNYA...
KALAU DARI DULU KAN BAGUS...


JPX

1 comment:

Anonymous said...

dari dulu ahli pkr kena tipu...kini dah sedar....klu parti spt sebuah kenderaan maka humban sahaja pemandu yg tak reti pandu,langgar undang2 dan tak cekap itu!!!! beri kpd yg layak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa