Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, April 26, 2012

ANWAR IBRAHIM PUNCA UTAMA AZMIN ALI GAGAL JADI MENTERI BESAR SELANGOR




BERANANG: Seramai 100 anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR) Bahagian Beranang di sini bertindak keluar daripada parti itu dengan beralih arah menyertai parti komponen Barisan Nasional (BN).

Wakil dari penduduk PKNS Beranang menyerahkan borang penyertaan kepada Ketua Umno Bahagian Hulu Langat, Datuk Johan Abdul Aziz, malam semalam.

Menurut Johan, sudah sampai masanya rakyat khususnya di kawasan Selangor membuka mata dengan semua janji palsu yang diberikan oleh PKR.

"Penyertaan ini juga bukan kerana pujuk rayu parti komponen BN tetapi dengan kerelaan hati masing-masing berdasarkan apa yang telah dinilai oleh mereka sendiri," katanya kepada pemberita.

Malah beliau berharap penyokong BN akan terus bersatu agar BN mampu menawan semula Selangor pada pilihanraya yang akan datang.

“Pastikan BN rampas Negeri Selangor, cukup! Kita jangan ditipu lagi!”, katanya ketika mengalu-alukan kemasukan ahli-ahli PKR itu. -antarapos

MAKIN JAUH LER HARAPAN AZMIN...
TAK MERASA DIA NAK JADIK MB...
MATI KEMPUNAN LER DIA...
BINI SENDIRI PUN DIA DAH BAGI...
KUASA TAK DAPAT LAGI...
TERUSKANLAH BERHARAP YER AZMIN...


KEPADA YANG DAH SEDAR SIAPA PKR...
MINTA SEDARKAN KAWAN-KAWAN YANG MASIH BELOM SEDAR...
SOKONG PKR NI BUKAN SETAKAT TERGADAI NEGERI...
BOLEH JADI SAMPAI TERGADAI BODY...
SYABAS BN SELANGOR!!!

JPX

2 comments:

Reverse Gear said...

nak memerintah tapi tanak jaga kebajikan rakyat majoriti. fitnah & tipu muslihat je lebih. diorang ni tak belajar sains politik ke? ahli sendiri pun dah tak percaya.

Unknown said...

Harap lebih ramai sedar & bangkit menumbangkan Pakatan Haprak!!

BUKTI JELAS AMBIGA & BERSIH SENGAJA NAK CETUSKAN KEKACAUAN! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa