Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, March 26, 2012

TERKINI: ANWAR IBRAHIM TAYANG "TELORNYA" UNTUK BUKTI KEJANTANAN SEJATI!!!



KUALA LUMPUR 26 Mac – Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah RM100 juta, terhadap Datuk S. Nallakaruppan dan Utusan Melayu (M) Bhd. (UMMB) atas dakwaan mengaitkan beliau dengan aktiviti biseksual.

Anwar memfailkan saman itu melalui firma guaman Tetuan Daim & Gamany di Kaunter Pendaftaran Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur di sini.

Anwar selaku plaintif, menamakan Nallakaruppan, UMMB dan Ketua Pengarang Kumpulan Utusan, Datuk Abdul Aziz Ishak masing-masing selaku defendan pertama hingga ketiga.

Saman itu berhubung artikel yang disiarkan di muka hadapan akhbar Utusan Malaysia bertajuk: “Anwar biseksual, tak boleh jadi Ketua Pembangkang - Nalla” bertarikh 20 Mac lalu. – UTUSAN

6 comments:

Anonymous said...

baru betul...

Anak Lenggong said...

Yesss....diharap pihak Polis cepat la buat siasatan serta pihak peguam negara cepat2kan laa buat pendakwaan supaya rakyat tau kebenaran yang akan dibangkitkan oleh rakan nuar selama 30 tahun ini..

Anonymous said...

diharap para peguam anwar dah siap sedia dengan auta dan cerita bohong seperti sakit belakang dll

Unknown said...

DAH LER KITA NENGOK ANWAR NAIK KERUSI RODA DAN PAKAI PENDAKAP LEHER MASUK MAHKAMAH!!!

Anonymous said...

apasal baru sekarang nak saman?

Sudir said...

Ni makan berapa tahun pulak ni..

Ulasan PakTeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa