Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, March 09, 2012

SELEPAS ANWAR IBRAHIM TIBA GILIRAN BOB LOKMAN TERIMA NASIB MALANG DI MELAKA!!!

Ermmm...Aku amat bersetuju dengan Sang Pengacara ini...memang ini merupakan HUJAN RAHMAT....bukan bagi PASpispus tetapi .hujan rahmat bagi BARISAN NASIONAL Dun Durian Tunggal kerana tak ramai orang kampung yang keluar untuk mendengar CACI MAKI dan KATA MENGATA yang telah menjadi TRADE MARK Ceramah PASpispus ini....hahahaha...!!!

Satu Permulaan Mukaddimah yang begitu SAYU dari BOB GEMUK kerana dia kata dia tak faham bahawa PASpispus telah wujud hampir 60 tahun lalu dan kalu dikira setahun kita mendengar ceramah PAS, bermakna sudah 60 kali kita mendengarnya...tetapi keadaan masih jugak begini..."Apakah kita hanya suka mendengar CERAMAH dan mendengar ISU sahaja...? Apakah kalu mendengar Ceramah Agama sahaja tidak akan MENARIK minat orang untuk mendengarnya..? "


MEMANG PATUT ORANG TAK DATANG...
CAKAP SERUPA ORANG TAK BETUL...
AGAMA MANA YANG MENGHALANG KEMAJUAN???
KALAU BUAT JALAN PUN SALAH...
SUSAH LER MACAM NI...

ORANG MELAKA MEMANG DAH BOSAN...
ALLAH TURUNKAN HUJAN...
TAK BAGI ORANG KE SANA DENGAR PEMBOHONGAN BOB LOKMAN
SYUKUR ALHAMDULILAH!!!

JPX

7 comments:

aloqlaloq said...

Haha..orang melaka sebenarnya tak la berapa dungu nak dengar cerita orang mabuk yang asyik salah kan orang lain atas kesalahan sendiri. Addui..

Assassin Cyber said...

Mulut bob tadak ong. Pasal tu la orang taknak dengar ceramah dia. Dah dok mencarut, maki hamun, doakan agar pemimpin BN mati cepat ape cite? Manusia yang berhati manusia tidak suka dengar ceramah macam nie. Hanya kerusi sahaja yang boleh tahan dengan ceramah macam nie.

Anonymous said...

orang buat jalan untuk keselesaan pemanduan..ada ke orang naik kereta nak masuk lubang..buat rosak kereta je...cakap cam org bodoh nak mampus..inilah pas (parti ajaran sesat) lg menyesatkan.

Anonymous said...

orang buat jalan untuk keselesaan pemanduan..ada ke orang naik kereta nak masuk lubang..buat rosak kereta je...cakap cam org bodoh nak mampus..inilah pas (parti ajaran sesat) lg menyesatkan.

cikgu jamil said...

ceramah bob ni memalukan Pas je...sebagai seorang guru dan biasa dilantik pengadil syarahan dan debat...saya berikan markah D sahaja...ertinya gagal!...isi ceramahnya main sedap cakap aje, merapu dan kadang2 tak logik...bagaimana dia boleh menidakkan sumbangan kerajaan membina jalanraya?...bukankah itu kemudahan asas yg penting...semakin elok jalanraya semakin selesalah rakyat menggunakan untuk pengangkutan dsb...tidakkah dia sedar bahawa dia menggunakan jalanraya ke Melaka menggunakan kenderaan?...kita harus berterimakasih kpd kerajaan yg telah membina sistem jalan raya yag canggih dan moden di negara ini sebab itulah juga encik bob boleh sampai berceramah ke melaka dgn cepat dan selamat!

Anonymous said...

Parti Islam paling laknat di muka bumi ini. Pengikutbnya pulak insan paling BONGOK di muka bumi ini. Contoh nya BOB LOKMAN sendiri yang BONGOK tak tau didik anak tapi salahkan Kerajaan.

Dah banyak buat maksiat pilih jln cepat madok PAS nak masok syurga pastu maki hamun kutuk2 orang lain.

Bob Lokman memang jenis bangsat.

KECIK2 TAK NAK MAMPOS DAH BESAR MENYUSAHKAN ORANG.

Anonymous said...

org melaka lebih bijak berfikir dri Bob...dn mereka ana rasa dah terjamin dn bahagia kehidupannya...dlm bidang agama pun ramai yg jauh lebih baik dn tinggi ilmu dn moralnya dari Bob... jadi macam mana Bob nak bagi ceramah kpd org Melaka??... kesian jual ubat tak laku....tabik kat org melaka yg pandai menilai mana kaca mana intan!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa