Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, March 11, 2012

PANAS:BUKTI HANNA YEOH ADALAH KEKASIH GELAP KHALID GAGAP!!!



Akhbar negeri Selangor Times kelmarin melaporkan saranan ‘People Come First‘ oleh Menteri Besar Khalid Ibrahim sempena sambutan ulangtahun ke-4 tertubuhnya kerajaan Pakatan di bawah pentadbirannya. Apa yang benar-benar dimaksudkan Khalid ialah yang ‘come first’ itu Pakatan people — Orang Pakatan didahulukan, orang BN dipinggirkan.
Di Selangor Times, iaitu akhbar negeri yang diselia oleh pejabat menteri besar itu sendiri, Adun-Adun BN langsung tidak diberikan ruang (rujuk jadual bawah).
Angka-angka dalam kolum kanan sekali ialah perincian daripada carian Google atas Adun-adun terpilih khusus di laman Selangor Times.
Liputan meluas yang diberikan akhbar tersebut kepada Khalid (139 rencana) mungkin masuk akal kerana beliau adalah ketua kerajaan negeri.
Namun munculnya Hannah Yeoh dalam (anggaran) 56 rencana Selangor Timesadalah luarbiasa kerana Adun DAP itu bukan pun seorang ahli exco seperti contohnya Ronnie Liu (71).
Kekerapan gambar Hannah disiarkan di Selangor Times serta namanya sering disebut-sebut dalam akhbar tersebut telah mengundang baginya jolokan ‘MB Selangor’ (‘MB’ = Mem Besar).

MEMANG PAKATAN SEMBANG KOSONG. JANGAN PERCAYA APA YANG MEREKA KATA. LEBIH BANYAK PAKATAN RAKYAT CAKAP, MAKIN BANYAK BOHONGNYA!!!
JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa