Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, March 12, 2012

BUKTI KAUM INDIA DI MALAYSIA SUDAH MELUAT DENGAN ANWAR IBRAHIM PANDIKUTTY


Bila sahaja aku baca berita ni, aku sangat bersyukur. Anwar Ibrahim sudah ditolak oleh rakyat termasuk kaum India di Malaysia.

Masyarakat India adalaH penyumbang kepada kemenangan Pakatan Rakyat di Penang pada PRU 12 yang lalu. Perubahan undi kaum ini yang dahulunya memihak kepada BN jelas menunjukan sokongan kaum ini kepada Pakatan Rakyat dan Anwar pada ketika itu.

Tapi bila majlis yang dianjurkan oleh PR di negeri yang ditadbir oleh PR dan dihadiri oleh Ketua PR tidak dapat sambutan, ini satu tanda besar Anwar Ibrahim akan arwah dalam politik tidak lama lagi.

Kita juga patut melahirkan rasa syukur kerana kesedaran kaum India ini adalah petanda besar penolakan kepada Anwar Ibrahim. Ini adalah peluang besar kepada BN untuk membuktikan mereka adalah kerajaan yang jauh lbih baik dari PR.

Orang India di Penang juga punya alasan kukuh mengapa mereka perlu tolak Anwar Ibrahim. Penipuan yang melampau oleh Anwar dan menjadi mangsa kerakusan pembohongannya adalah punca utama kenapa orang India semakin hari semakin benci kepada peliwat suka sama suka itu.

Sekolah India, kuil, peluang pekerjaan dan jawatan dalam kerajaan yang dijanjikan oleh PR semasa kempen PRU 12 untuk kaum India masih gagal dan tiada rancangan untuk dilaksankan oleh PR.

Kampung Buah Pala juga adalah alasan yang paling besar. Anwar Ibrahim membenarkan DAP Komunis menghapuskan kampung India ini tanpa sebarang pembelaan dari Anwar Ibrahim.

Anwar menipu India secara secara terang-terangan dan sikit pun tak mintak maaf. Akibat terpedaya dengan dusta Anwar, orang India hilang tempat tinggal yang tidak pernah berlaku sepanjang BN mentadbir.

Pilihan kaum India untuk menolak Anwar Ibarahim adalah pilihan bijak.  Orang India juga pelru ingatkan orang India yang lain siapa Anwar Ibrahim dan bahayanya dia kepada kaum India di Malaysia ini.

BN PILIHAN ORANG INDIA DAN RAKYAT MALAYSIA.

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa