Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, March 30, 2012

BN DALAM BAHAYA: WARGA FELDA SOKONG MAZLAN ALIMAN BERMATI-MATIAN!!!




Ini adalah gambar di hadapan rumah Mazlan Aliman pada pukul 10.15 malam tadi. Mazlan Aliman buat ceramah dengan menampilkan Lef. Kol. (B) Nazari, Mazlan sendiri dan YB Ng Suee Lim. Ceramahnya berkisar kepada Menteri Besar DAP.


Ada orang ke tiada orang, melalak tetap melalak. Itu keseronokan mereka walaupun yang mendengar tu setakat tiang bendera Tadika PASTI dan tikar kosong. Nak kesian, dah tak terkesiankan lagi. Ketika DS Najib bersiap nak berkarnival dengan warga peneroka Felda dengan Karnival IKTIRAF di Kuala Lumpur, Mazlan Aliman yang kononnya gah, tidak di iktiraf di halaman rumahnya sendiri.


Kengkadang pelik juga aku, bagaimana orang luar boleh terpengaruh dengan Mazlan Aliman, sedangkan dipersekitaran kampungnya sendiri dia tidak mendapat sambutan? Walhal kalau dicampurkan penduduk Felda Bukit Ramun, Felda Bukit Besar, Felda Pasir Raja dan Felda Sungai Sayong, aku rasa hampir mencecah empat ribu orang dewasa, mungkin lebih.

Patutle esok Mazlan hanya berani bawak tandatangan aje untuk diajukan kepada PM. Mungkin kalau bawak orang, nak cari 100 pun susah apatah lagi 10,000. Silap-silap tandatangan tersebut pun bukannya genuine, upah orang tandatangan sampai satu orang tandatangan dua tiga ratus kali!


Apa-apa hal pun, jom kita tengok sekali lagi, punya ramai orang mendengar ceramah Mazlan.


2 comments:

Anonymous said...

MAZLAN ALIMAN memalukan Wak Aliman. Kalau sedara aku dah lama aku tak mengaku sedara. ide bobrok dari orang goblog.

Anonymous said...

dia nak sokong siapa ko sibuk naper?? ko tu jadi pencacai umno mesti banyak dapat upahhh ooooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa