Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, February 21, 2012

USTAZ AZIZAN PERLU BANTUAN UNTUK BERNAFAS: HAMPIR PASTI HILANG JAWATAN MENTERI BESAR



Krisis kepimpinan Menteri Besar Kedah semakin serius. Beberapa orang Exco Kedah telah ‘memaklumkan’ mereka tidak akan atau lebih tepat lagi ENGGAN HADIR pada perlantikan Exco pada 28 Februari ini.

Tujuan kesemua EXCO berkenaan adalah untuk memberikan tekanan kepada Menteri Besar agar meletakkan semua jawatan yang disandangnya. Alasan mereka, Menteri Besar Kedah sudah tenat dan terganggu dengan pelbagai keuzuran dari segi kesihatan.

Paling menarik ialah apabila antara yang paling kuat memberikan tekanan kepada Azizan Abdul Razak untuk melepaskan jawatan adalah MAHFUZ OMAR dan Timbalan Presiden PAS, MAT SABU. Kedua-dua orang ini telah DIMINTA SECARA PERIBADI oleh Phahrolrazi Zawawi untuk membantunya merealisasikan keinginan untuk menjawat jawatan Menteri Besar Kedah biarpun dalam tempoh yang singkat.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa