Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, February 25, 2012

TERKINI: MAKLUMAT PENUH PENANGKAPAN KHALWAT USTAZ BADRUL AMIN.

Ustaz Badrul Amin d Tangkap Khalwat d Swiss Garden Hotel, Kuantan @ Pada pagi 25 Feb 2012, Ustaz Badrul Amin Bahron telah ditangkap berkhalwat dengan isteri orang di Hotel Swiss Garden, Kuantan oleh Jabatan Agama Islam Pahag (JAIP).

Wanita tersebut dikatakan bekerja sebagai juruteknik di sebuah kolej di Rompin. Badrul Amin hadir di Kuantan untuk menyertai Temurapat Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR di Swiss Garden And Spa, Kuantan yg dijadualkan pada 24-25 Feb 2012 .

Dikatakan manager on duty hotel Swiss Garden telah memaggil salah seorang kepimpinan PKR yg turut menyertai Temurapat untuk memaklumkan penangkapan tersebut. Badrul Amin kini menjawat jawatan sebagai Ketua Penerangan PR Selangor bertaraf Exco Kerajaan Negeri.

Utk menutup isu ini, PKR telah mengarahkan supaya Ustaz Badrul Amin dihantar balik kerana memalukan parti. Suami wanita tersebut dikatakan telah mengetahui mengenai perkara ini.

INILAH KUALITI PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT.

LUBANG BONTOT BOLEH..

ANAK DARA ORANG BOLEH..

CHINA DOLL BOLEH..

BINI ORANG PULAK MENJADI KEGEMARAN UTAMA!!

SYABAS DAN TAHNIAH..

TERUSKAN SOKONGAN ANDA KEPADA KEPIMPINAN PENZINA!!!

JPX
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa