Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, February 14, 2012

ORANG MELAKA DAH MULA BUAT PERANGAI: ALI RUSTAM TAHAN AIR MATA!!!





Macam biasa, tajuk mesti gempak tapi cerita lebih-lebih gempak. Mana tak gempak, bila yahudi yang paling dibenci oleh rakyat Malaysia berjaya di halau dari kampung halaman kita sendiri.

Ini kesah Anwar Ibrahim yang gatal-gatal cuba jolok sarang tebuan. Dia ingat orang Melaka suka tengok muka dia. Dengar nama pun orang Melaka menyampah dan ada yang sampai muntah hijau bila dengan nama Anwar disebut.

Dia dalam rangka jelalah satu Malaysia untuk menerangkan pembohongan demi pembohongannya yang telah kantoi. Macam biasa ler, Anwar kalau dah kantoi menipu, dia mesti buat tour konon nak perjelaskan kepada rakyat tapi sebenarnya mengeruhkan keadaaan. Rakyat dah tahu dan malas nak layan.

Tapi ada juga yang orang Melaka suka pada Anwar ni Mereka ni siap beratur tepi jalan dan bawak sepanduk menyambut kedatangan peliwat suka sama suka ni. Menang terharu aku tengok. Tok Ali pun mesti terharu nengok ni...heheheh...

Jadi, syabas dan tahniah kepada orang kampung ni. Semoga ini dapat memberikan isyarat jelas pada yang lain terutamanya Anwar bahawa ORANG MELAKA TOLAK PAKATAN RAKYAT DAN MELAKA KUBU KUTA BN!!!



JPX

2 comments:

Anonymous said...

Yes.....kasi halau ini peliwat...jangan bagi dia jejak negeri aku MELAKA...

Anonymous said...

lain kali lemparkan telur tembelang kat muka anwar tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa