Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, January 15, 2012

JANJI ANWAR JIKA JADI PERDANA MENTERI: PENGAMAL SEKS LUBANG JUBUR AKAN DIBELA!!

Gila dan memang gila si Anwar Ibrahim ni beb. Mana taknya Anwar Ibrahim dalam temuramah bersama BBC 12 Jan apabila ditanya mengenai sokongan daripada golongan PRO GAY di Malaysia untuknya berikutan keputusan mahkamah yang membebaskan nya dari tuduhan liwat berkata:

1) Beliau Menyokong penuh pemansuhan undang undang lapok sodomi (Seks Luar Tabii)

2. walaupun masyarakat Malaysia rata rata tidak boleh menerima homoseksual di khalayak ramai, undang undang lapok sodomi tidak harus diguna utk menghukum orang yg tidak bersalah! (Maksudnya kalau private not public tak mengapa)

Tulah dia pemimpin yang dikatakan Imam Mahadi, itulah juga pemimpin yang disanjung PAS sehinggakan Hassan Ali yang perjuangkan Islam dipecat demi Anwar Ibrahim.

Apa kata umat Islam dalam hal ini? Apakah kita akan bersama Pakatan PAS, DAP, PKR dalam mengubal undang undang negara dengan membenarkan SEKS LUAR TABII? Apakah rakyat Malaysia bersetuju dengan Sodomy?

Tak mustahil hari ini Pakatan PAS, DAP, PKR menang pilihanraya, Malam itu juga sudah ada Kelab GAY beroperasi secara berlesen.

Anwar Ibrahim.... Fuh... Laungkan: "Hidup Hidup, Hidup Gay, Hidup Hidup, Hidup Anwar"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa