Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, January 26, 2012

HINDRAF TAUBAT DARI TAK MAHU DI"PARIAH" OLEH CHEGU BUTT!!!


PATUTNYA HIDRAF NI BUBAR JER...
PERTUBUHAN HARAM BIASANYA ANGGOTANYA ANAK HARAM...
DALAM KES HINDRAF NI...
ANAK HARAM HITAM...
HEHEHEHEHE

JPX 

HINDRAF menarik kembali penyertaan mereka dalam A.B.U yang dipimpin oleh CheguBard dengan alasan tidak mahu dipergunakan untuk menjayakan RACISME ke atas masyarakat India. Ini berikutan kejadian yang berlaku di Kampung Jalan Kebun sehingga menyebabkan salah seorang daripada anggota HINDRAF cedera kena belasah.

Dari awal lagi telah dikatakan, HINDRAF sememangnya dipergunakan oleh PKR dan CheguBard dalam kempen berkenaan. Untuk apa membawa anggota-anggota HINDRAF berkempen di perkampungan seratus peratus Melayu dan beragama Islam pada waktu maghrib kalau bukan CheguBard dan PKR menjadikan HINDRAF sebagai umpan untuk menvcetuskan rusuhan kaumyang lebih besar?

Apatah lagi berdasarkan daripada laporan orang HINDRAF sendiri bahawa pemimpin-pemimpin PKR dalam dewan tersebut hanya menjadi penonton apabila orang kampung yang berang kerana ritual keagamaan mereka terganggu dengan ceramah dan provokasi yang dilakukan lebih awal oleh HINDRAF yang hidung mereka diletakkan tali dan diheret oleh CheguBard.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa