Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, January 30, 2012

HANDAL: GAMBAR BOGEL ANWAR DI THAILAND!!!







  • Minta Anwar tunjuk pasport antarabangsanya. Jika Anwar  Ibrahim berada di Malaysia pada tarikh tersebut, sudah tentu tiada stamp visa masuk/keluar Thailand di pasport antarabangsanya. Ini tentu sahaja menafikan beliau bukan lelaki di dalam video tersebut.
  • Dengan maklumat nombor penerbangan, penyokong Anwar boleh meminta syarikat penerbangan mengeluarkan passenger manifest (senarai nama penumpang bagi sesuatu penerbangan) bagi nombor penerbangan tersebut. Jika nama Anwar Ibrahim tiada di dalam manifest itu, tentu sahaja kita tahu video itu adalah fitnah.

  • Penyokongnya yang sangsi juga boleh mendesak Anwar Ibrahim untuk bercakap benar di mana beliau berada pada tarikh di atas. Tentu sahaja pergerakan Anwar ada rekod seperti laporan berita dan laporan bergambar mahupun tweet. Alibi seperti Wan Azizah  juga boleh digunapakai dalam hal ini. 
  • Jika penyokong Anwar Ibrahim merasakan pemimpin mereka teraniaya dan dalam masa yang sama mahukan kebenaran, desak kerajaan untuk tubuh satu Suruhanjaya Siasatan Di Raja untuk siasatan sedalamnya video lucah yang dikatakan "dilakonkan" oleh Anwar Ibrahim. 
  • Anwar Ibrahim juga boleh memfailkan saman kepada mereka yang menayangkan video yang dikaitakan dengan akhlak beliau. Datuk Eskay perlu segara disaman bagi membersihkan nama beliau kerana telah menjadi dalang kerana menyiarkan video China Doll.



ilustrasi cop imigresen yang perlu Anwar buktikan.

  • So, macam mana? Mahukah Anwar Ibrahim menyahut cabaran yang sangat mudah ini?

    Dan jika Anwar Ibrahim benar-benar dapat membuktikan bukti yang semudah cop imigresen, MiM jangka jika video bersama 2 Thailand Doll itu dikeluarkan, rakyat akan sukar untuk mempercayainya. Dan Anwar Ibrahim serta politik beliau yang mendapat menafaatnya!

    It is a very simple work but huge political mileage for Anwar Ibrahim.




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa