Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, January 25, 2012

GEMPAR: NIK AZIZ TERCEKIK GIGI PALSU!!!



INSYALLAH ALLAH MAKBULKAN...
KERJA KUAT PERLU DIGANDAKAN...
VAN PUN DAH DAPAT SATU BAHAGIAN SATU...
TINGGAL NAK BUAT DENGAN TAK BUAT JER...
HEHEHEHEHE


JPX


KOTA BHARU 24 Jan. - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yakin Barisan Nasional (BN) berpeluang untuk merampas Kelantan daripada PAS pada pilihan raya umum ke-13 akan datang.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Dr. Awang Adek Hussin berkata, Najib yang juga Presiden UMNO, melahirkan keyakinan tersebut semasa perjumpaan dengan pemimpin BN Kelantan di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa dekat sini hari ini, sebelum mengakhiri lawatan setengah hari ke negeri ini.

Katanya, Perdana Menteri menyatakan walaupun pertandingan antara BN dan Pas amat sengit, Kelantan merupakan ”winnable state” bagi BN pada pilihan raya umum itu.

"Apabila keyakinan itu keluar daripada mulut Perdana Menteri sendiri, ia menjadi suntikan semangat kepada kita untuk bekerja kuat,” katanya.

Bagi mencapai kemenangan tersebut, Awang Adek berkata, Perdana Menteri mahu anggota dan pemimpin semua parti komponen BN bekerja kuat, termasuk menggerakkan lebih banyak program mendekati rakyat. - BERNAMA

1 comment:

pukimaq said...

Aku memang suka terutamanya kalau tercekik konek homo cun lain.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa