Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, December 21, 2011

SYABAS:NIK AZIZ HALALKAN LELAKI BERBOGEL DI KELANTAN





ITU LER PUAK PAS...
KALAU KITA HARAM...
KALAU DIA HALAL..
NTAH APA PUNYA PERANGAI...
INI ADA HATI NAK JADI PEMERINTAH...
KALAU DAH PILIH BAIK BERUBAH...
KALAU TAK PILIH BAIK TAK USAH...
UNDI MEREKA MEMANG KASI BINASA...

JALAN-JALAN PUSING-PUSING...
DULU BULAN SEKARANG DACING!!!

JPX

Ingat lagi tak pasal Pemuda PAS membantah mengenai pertandingan bina badan di Melaka baru-baru ni? Dorang pakat hentam Ali Rustam kononnya menggalakkan umat Islam tak tutup aurat.

Yang peliknya kenapa puak-puak tu tak maki hamun Nik Aziz sekali? Kat Kelantan pun ada pertandingan bina badan jugak apa.., takkan double standart kot?

Korang tengok betul-betul banner kat belakang gambar tu.. Siap letak gambar Pok Nik lagi tuuu...

Pertandingan Badan Cantik yang diadakan di Kelantan hanya pakai spender dan kain batik pendek. Takkan hanya kerana buat di Kelantan, dosa aurat tu kira terhapus?

SUMBER:INTERNET

4 comments:

Anonymous said...

nabi pas kata tak apa bukan dosa besar danjikalau berdosapun dosa mereka akan diampunkan kerana semasa pru 13 nanti mereka akan menunaikan rukun islam pas yang ke 6 iaitu pangkah pas maka semua dosa akan diampunkan dan akan masuk surga tanpa hisab

Jiwa Paradox said...

aku pun heran macam maca orang pas ni...
kejap halal keajap haram..
tapi apa yang pasti kalau mereka buat mesti halal...

Anonymous said...

orang muda mesti boleh nilai apa dan siapa pas sekarang. parti politik pas yang guna islam sebagai modal sudah pasti tidak akan diterima langsung oleh rakyat terutama golongan muda dalam pru 13 nanti

Anonymous said...

nak bagi halal senang saja, pastikan banner yang dibuat tu ada terpampang gambar Pok Nik, lagi besr lagi bagus, mesti boleh punya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa