Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, December 10, 2011

PERHATIAN KEPADA DERMAWAN YANG MINUM DI CAWAN MAKAN DI PINGGAN




MINTA DISEBARKAN...
DAPAT MAKLUMAT INI DARI 1AGENDA


Assalamualikum dan Salam 1Malaysia kepada semua rakan-rakan Media Sosial.

Saya merasa terpanggil untuk membuat kenyataan ini bagi memberi sokongan kepada sahabat Penggiat Media Sosial kita, lihat gambar, (nama beliau dirahsiakan) yang kemalangan semalam.

Kemalangan turut melibatkan isteri beliau yang turut cedera patah kaki. Kedua mereka sekarang ditempatkan di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang.

Sesuai dengan objektif penubuhan 1AGENDA yang berhasrat membantu rakan media sosial yang ditimpa musibah, 1AGENDA ingin melancarkan Tabung Bantuan Ikhlas.

Tabung ini dibuka mulai sekarang sehingga 17 Disember 2011 jam 12.00 malam.

Semua sumbangan bolehlah disalurkan ke akaun :
PERTUBUHAN AGENDA SOSIAL MEDIA 1MALAYSIA
No. AKAUN: 1066 40000 500 Affin Islamic Bank

Sebarang pertanyaan bolehlah berhubung dengan saya di blackberry PIN 23451F67, twitter @ZulAzharCha, facebook ZUL AZHAR CHA atau email ke zulazharcha@ymail.com.

1AGENDA amat berharap agar sumbangan kecil dan tidak seberapa ini dapat membantu keluarga beliau. Semua sumbangan perlu makluman penyumbang dan sila berbuat demikian ke alamat media interaktif saya.

Sekian. Terima kasih dan Wassalam

Zul Azhar b. Cha
Yang Di Pertua

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa