Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, December 10, 2011

PAS DILIWAT SECARA BERGILIR-GILIR OLEH DAP



Aku setuju jugak dengan cakap Tok Him pasal isu ini  
>>>DI SINI<<<. Kalau kita renung dan tengok isu ini betul-betul memang DAP ni jenis manusia yang tak boleh buat kawan.

DAP yang mempunyai dasar komunis ternyata tidak akan pernaj menerima Islam sebagai tunjang perjuangan. Komunis seperti yang kita semua tahu akan menolak semua jenis agama dalam perjuangan mereka malahan tidak mengakui kewujudan tuhan.

Untuk memilih PAS sebagai rakan pimpinan bagi DAP juga dilihat sukar. Dasar perjuangan dan halatuju kedua-dua parti yang terlalu jauh berbeza juga menyukarkan mereka benar-benar bersatu bagi menubuhkan kerajaan.

Namun DAP dipermudahkan perjalanan mereka apabila PAS segera tunduk dan patuh dengan apa sahaja arahan telunjuk DAP. Hanya kerana bencikan UMNO/BN, PAS sanggup bersekutu dengan mereka yang melawan hukum agama untuk kemudahan politik mereka.

Mengapa harga PAS terlalu murah??? Adakah PAS sudah tidak sedarkan diri dan mabuk dengan racun yang diberikan oleh DAP?? Apakah PAS yakin agenda dan hajat mereka tercapai apabila mereka bersatu dengan DAP ini???

Berapa kerusi Parlimen PAS ada dan berapa pula kerusi DAP??? Apakah PAS yakin mereka akan dihormat dengan bilangan kerusi mereka ini???

PAS tak lebih dari anak "abu" DAP dan budak suruhan untuk DAP menjahanamkan Agama dan Negara ini.

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa