Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, December 23, 2011

PANAS: GAMBAR MANGSA LIWAT ANWAR IBRAHIM PADA MALAM JUMAAT!!!!



SEKUMPULAN MAHASISWA "DILIWAT" PEMIKIRANNYA DI KEDIAMAN PELIWAT NOMBOR SATU MALAYSIA DI SEGAMBUT.

KUMPULAN PELAJAR INI AKAN DIGUNAKAN UNTUK BUAT KACAU BILAU DAN HURU HARA PADA 9 JANUARI NANTI PADA HARI KEPUTUSAN MAHKAMAH TENTANG KES LIWAT ANWAR IBRAHIM.

KUMPULAN MAHASISWA AKAN DIGUNAKAN UNTUK MENJAHANAMKAN NEGARA SAMA SEPERTI YANG BERLAKU DI MESIR DAN NEGARA ARAB YANG LAIN.

KALAU DAH ADA BUKTI DAN MAKLUMAT YANG SAHIH, JANGAN TUNGGU LAGI. PIHAK BERKUASA CEPAT BERTINDAK.

KEPADA MAHASISWA YANG TELAH MENJADI MANGSA LIWAT ANWAR, SEGERA BERTAUBAT DAN KEMBALI KE PANGKAL JALAN.

YANG MASIH LAGI WARAS DAN SEDAR BAHAWA ANWAR INI ORANG JAHAT, SYUKUR ALHAMDULILAJ. PASTIKAN RAKAN-RAKAN ANDA JUGA TERSELAMAT DARI PELIWAT INI.

JPX


Tak perlu banyak pihak rasa terperanjat dengan kegilaan baru mahasiswa kononnya bersuara Di atas landasan akademik. Mahasiswa sekarang bukan macam tahun 1974. Turun ke jalanan secara percuma dan benar-benar di atas jalan idealisme. Tidak. Semuanya ada harga. Semuanya ada pakej yang ditentukan lebih awal.
Memang target dan sasaran FACK adalah golongan muda. Ini memang sudah diperhalusi dengan baik oleh inner circle Bukit Segambut. Sentimen mahasiswa mesti dipanaskan dengan pelbagai isu dan tanggapan. Mahasiswa mesti dibawa ke jalanan, menggunakan apa sahaja asas yang ada. Memang menurut strategi inner circle, di peringkat awal – ianya mestilah berasaskan isu neutral dan tidak kontroversi. Kebebasan akademik adalah satu contoh yang sangat nyata.
Kali ini, FACK akan didorong oleh peruntukan kewangan yang lebih mantap. Semuanya dilakukan secara tersusun dan sepadu. Tak perlu nak jadi macam dulu-dulu. Minta dana sini sana. Minta sedekah dengan taikun Cina dan sebagainya.
Setelah terpecah strategi mengumpul 10k orang sewaktu kes Anwar minggu lalu – sekarang ini inner circle lebih hati-hati. Tidak ada ‘cash handouts’ yang diberi kepada mahasiswa secara terbuka. Semuanya disusun dengan hati-hati. Nombor akaun ‘Penggerak FACK’ di peringkat universiti sudahpun diperoleh. Pendekatan ini sangat sistematik. Malahan, ada juga cadangan agar semua mahasiswa/i yang terlibat sebagai penggerak utama diberikan akaun Blackberry/iPhone oleh sekretariat FACK. Ini bagi memudahkan kerahan tenaga dilakukan secara BBM/Whatapp applications. Banyak group blackberry yang sudah dibentuk di kalangan anak muda/mahasiswa. Ada yang masuk dalam Ops FACK1, Ops FACK2, KVG (Klang Valley Groups), SMM901, INSKA-UMNO Reform, ABIM-Alliance dan sebagainya.
Masing-masing disaran untuk maintain sekurang-kurannya 50 ahli group di dalam BBM masing-masing. Amat tersusun.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa