Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, December 24, 2011

HASAN ALI AKHIRNYA DIBUANG PARTI!!!???





MACAM LER DIA BAGUS SANGAT???
KALAU BAGUS SANGAT...
MANA NEGARA ISLAM???
APSAL TUKAR NEGARA BERKEBAJIKAN PULAK???
KENAPA MARAH HASAN ALI BELA ISLAM???
KENAPA TAK SOKONG PERJUANGAN HASAN ALI???
JANGAN PANDAI CAKAP AJA...
TAPI TAK PANDAI NAK BUAT...

LAGI SATU HJ HADI..
JANGAN TUNDUK SANGAT DENGAN KAFIR DAP...
NANTI ABIS TAKDE APA YANG TINGGAL...
PAS PUN TINGGAL NAMA JER...

JPX

KUALA LUMPUR 23 Dis. – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang memberi amaran kepada kesemua ahli parti itu supaya tidak bertindak bersendirian atau menghadapi risiko ‘digugurkan’.

Dengan menyifatkan perlembagaan tertinggi Pas dijamin oleh sekumpulan individu berwibawa, kata beliau, mana-mana ahli parti yang bertindak sendirian pasti akan ‘tersungkur’.

“Kita wajib menyedari bahawa semua tindakan bersendirian telah menggugurkan sesiapa sahaja tanpa mengira kedudukan dalam Pas.

“Sesiapa yang cuba berlagak pandai tanpa ilmu sebenar pasti tersungkur dengan lagaknya dan sesiapa yang berilmu dan menganggap dirinya paling bijak dalam Pas secara individu tanpa peduli terhadap adab berjemaah dalam Islam, akan menjadi mangsa serigala politik yang menjadi musuh perjuangan Islam,” katanya.

1 comment:

Anonymous said...

parti anak setan tak boleh kena tegur rupanya .... wohahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa