Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, December 21, 2011

AKHIRNYA PEMIMPIN PAS INI BOGEL DAN TOGEL DENGAN RASMINYA!!!!





Dah nak masuk dua kali Zohor, Penipu Nombor Satu Negeri Melaka ni masih tak nak tarik balik artikel dia tentang satu lagi pembohongan yang direka untuk membuktikan bahawa pemimpin PAS memang bodoh. 

Jadik bila dia tak tarik, aku pun akan dedah bukti yang menyokong kenyataan bahawa YUSOF WAHAB, PENYELIA PAS DUN BUKIT BARU  adalah pembohong NOMBOR SATU DI MELAKA.

Kenyataan ini aku dapat dari pengurusan Kak Long Chalet sendiri. Mereka ternyata terkejut apabila aku maklumkan tentang penulisan Pembohong Nombor Satu Melaka ini di laman blognya tempoh hari.

Kak Long Chalet sungguh terkejut dan marah dengan penulisan ini dan terus menafikan sekerasnya. Mereka terus keluar kenyataan di atas kerana takut ini akan menjejaskan perniagaan mereka di sini.

Yusof Wahab Pembohong Nombor Satu Melaka ini juga boleh kita sifatkan sebagai seorang yang dungu. Melaka yang berstatus negeri pelancongan ini juga tak henti-henti mendapat kunjungan pelancong luar dan dalam negera sepanjang tahun.

Jadi hotel, chalet, rumah tumpangan, homestay akan sentiasa menjadi buruan dan jika hujung minggu atau musim cuti, permintaan meningkat. Jadi amat mustahil perniagaan mereka boleh terjejas.

Satu lagi yang ditegaskan oleh pihak Kak Long Chalet, pihak kerajaan negeri Melaka sentiasa bekerjasama dan tidak pernah sekat perniagaan mereka. Malah pihak kerajaan sentiasa berkerjasama dengan mereka dan sering mengadakan kursus jabatan di Kak Long Chalet.

Kak Long Chalet juga hairan mengapa Pembohong Nombor Satu Melaka ini sanggup mengeluarkan kenyataan ini yang berunsur fitnah dan jahat terhadap perniagaan mereka. Mereka juga kesal dengan tindakan ini yang tidak menggambarkan Islam seperti yang diperjuangkan oleh PAS.

Aku juga tak sampai akal untuk fikir kenapa Yusof Wahab Pembohong Nombor Satu Melaka ini terlalu murah harga diri sanggup buat permbohongan macam ni.

APA MOTIF KAU BOHONG MACAM NI???
SIAPA UPAH KAU BUAT MACAM NI???
APA FAEDAH KAU BOHONG MACAM NI???
PAS AJAR BOHONG MACAM NI KE???

Maklumat yang aku dapat, pihak Kak Long Chalet akan ambil tindakan mahkamah jika Yusof Wahab Pembohong Nombor Satu Melaka ini tidak mohon maaf di atas pembohongan dan fitnah yang telah dilakukan.

Aku memang sokong kalau dia kena saman. Biar dia rasa!!! Biar dia papa kedana!!! Biar dia bankrap!!! Susah dia yang carik sendiri. Kasik susah bangsa sendiri!!! Bikin malu bangsa sendiri!!!!

JPX

4 comments:

Anonymous said...

aku tak sangka murah sangat harga diri orang pas. sanggup menipu sampai macam ni sekali.
memang dia layak jadi penipu nombor satu di melaka.

182 said...

biar dia kena saman...

praha2 said...

dah pu dari kotuonyo penipu apo lagi seluruh anggoto pun penipulah. oran putih kato "if the fish head is rotton, the whole fish is rotten" makno nyo kalo kopalo ikan tu dah busuk keseluruhan ikan tu pun busuk.
jadi tak heran lah eden kalo pas molako ni cam tu. siajis dan hadi pun cam tu anak buah apo lagi lobih.
tak heranlah dan kalo nak ambil tindakan,bak kato perpatah "alang alang megeluk pekasam, biar sampai kepangkal lengang"

Anonymous said...

Tipu dan fitnah itu satu ibadat, welcome to the pas haven.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa