Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, November 04, 2011

GAMBAR BOGEL ELI WONG BERSAMA LELAKI YAHUDI DIDEDAHKAN!!!



Sebelum ini Pihak pembangkang sebuk menghentam Menteri Belia dan Sukan kononnya membawa dan membenarkan warga Israel, Ilya Grad masuk ke Malaysia.

Tapi kali ini lain pulak ceritanya. Setelah diselidik dan dikaji Kerajaan Negeri Selangor yang bersungguh-sungguh menaja dan membawa yahudi ini datang ke Malaysia sebenarnya.

Tourism Selangor telah didapati bersetuju   menaja RINGGIT MALAYSIA 5,000,000.000 (5 JUTA) kepada penganjur Contender Asia Musim ke dua perlaksanakan program tersebut di Selangor.

Kerajaan Selangor bukan sahaja menyumbang    RINGGIT MALAYSIA 5,000,000.000 (5 JUTA)  tetapi dengan senang hati dan gembira untuk membawa program tersebut di Selangor yang turut disertai oleh peninju Yahudi itu. 

Jadi jika masih ada yang mahu menuduh Kerajaan Pusat yang membawa program ini dan si Ilya Grad ke Malaysia, sila rujuk surat di bawah.


Kini Kerajaan Selangor yang perlu jawab segala persoalan ini. Pembohongan demi pembohongan mereka sudah melampau dan kini memakan diri mereka. Eli Wong yang kita semua tahu jenis tak tahu malu memang tak segan silu untuk terus berbohong atas kapasiti politik jahat mereka.

Eli Wong yang pernah berbogel untuk tatapan kekasihnya kini membogelkan diri sendiri di atas kebuasan politik jahat PR. Berbohong sudah sebati dengan politik PR dan ini terus menerus menjadi amalan mereka.


Sekarang kita hanya hanya perlu terus menunggu apa lagi pembohongan dan alasan yang akan diberikan oleh Kerajaan Selangor untuk terus meletakan kesalahan ini kepada UMNO dan Barisan Nasional!!!

KREDIT UNTUK KERIS PUTRA UNTUK PENDEDAHAN INI.

JPX

1 comment:

Jangan Kelentong said...

I hate liar and mostly when Member of Parliament or State assemblymen commit such Liar.

I HATE MPs OR ADUN WHO ARE LIAR. To blogger, i wish you all make a true statement. Don't create such Liar. be a credible blogger and we all shall respect you. Keep up a good work bro. Cheers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa