Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, September 19, 2011

TAHAP KESIHATAN MB KEDAH SEMAKIN KRITIKAL: DIA SUDAH TIDAK KENAL HURUF



 


1. Menteri Besar Kedah nampaknya memang sudah tidak layak lagi untuk terus bertugas. Penyakitnya kini sudah terlalu kuat dan tidak mungkin untuk pulih seperti sedia kala.

2. Beberapa hari yang lalu, ada satu entri yang berkaitan nafsu Ostad Zizan >>>di sini<<<. Dia telah membelanjakan RM 600,000 hanya untuk sebuah kereta yang dijadikan kenderaan rasminya.

3. Namun Ostad Zizan telah menafikan dakwaan ini. Blogger belaan puak pembangkang ini pun semacam gila terus menuduh ini adalah kerja jahat UMNO/BN.

4. Apapun Allah Maha Kaya, kita semua tayang gambar kereta KCX 8 namun Ostad Zizan dengan tegas menafikan yang kereta KCK8 bukan miliknya. Anda faham tak situasinya???

5. Lain yang kita tanya, lain pulak yang dijawab. Lain yang kita dakwa, lain pulak yang dia nafi. dah macam jawapan orang tak waras jer.

6. Ostad Zizan kalau dah tak waras baik berhenti jer. Buat apa pening kepala dan penat badan jadi MB lagi. Buat kerja dah lah tak pandai, membohong pun kantoi.

7. Kan dah buat rosak taraf umat Islam dan Ulamak (kononnya) dengan pembohongan Ostad Zizan ini. Lain kali fahamkan soalan sebelum menjawab yer atau dalam kes ini sebelum membohong!!!

JPX

1 comment:

sri tribuana said...

Salam bro, saya dah link blog saudara ke blog saya, harap saudara boleh link blog saya ke blog saudara jika belum. Tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa