Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, September 21, 2011

ANWAR MINTA BANTUAN SAMI SIAM DAN PADERI UNTUK IDEA MENIPU


Pasukan pembelaan perbicaraan liwat II hari ini tersentak apabila saksi mereka – pakar DNA dari Australia – Dr Brian Mc Donald bersetuju dengan andaian pendakwaan bahawa air mani boleh bertahan di dubur atau rektum antara empat hingga 113 jam.
Perkara itu diajukan kepada Dr Mc Donald, ketika beliau diasak oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden ketika memeriksa balas saksi itu di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.
Yusof merujuk kepada artikel 1997 yang bertajuk ‘Sexual Assault and Semen Persistence’ yang ditulis oleh GM Willot dan JE Ellard dan telah diterbitkan dalam jurnal perubatan.


1. Perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim sedang berlangsung dan itu sedikit tidak menggentarkan Anwar untuk terus berbohong.

2. Walaupun satu demi satu bukti kejahatan Anwar didedahkan ini tidak mematahkan semangatnya untuk terus berbohong dan menafikan segala bukti ini.

3. Kebacolan Anwar untuk tidak melayan bukti ini juga boleh dilihat sebagai satu tanda besar Anwar sudah kering idea bagaimana mahu menangani permasalahan ini.

4. Masalah Anwar ini juga ditambah dengan kebodohan rakannya dalam PR. Mat Sabu dengan kesah komunisnya dan DAP Komunis sebuk nak tukar Jalur Gemilang.

5. Ini membuatkan ramai ahli Pakatan Rakyat yang sudah muak dengan sandiwara Anwar. keluar parti dan sedar apa yang berlaku dalam PR adalah dusta politik semata.

6. Anwar juga semakin tertekan kerana sudah hampir hilang kepercayaan dari rakan dan ahli PR. Segala apa jua yang diperkatakan oleh Anwar sudah tidak dilayan dan adalah dusta semata-mata.

7. Rakan luar negara Anwar juga sudah malas mahu layan. Anwar kalau dulu adalah agen Yahudi, kini terpinggir kerana dia telah gagal dengan teruk dan tak mungkin berjaya untuk melaksanakan agenda jahat yahudi di Malaysia.

8. Jika para Ulamak pun sanggup ditipu dan dibohong, inikan pula kita rakyat biasa. Dalam meniti hari terakhir sebelum bergelar banduan, Anwar perlu bertaubat!!!

9. Bukti dan fakta kes semakin kukuh. Saksi pun ramai yang setuju bahawa lelaki Y adalah Anwar. Kita tunggu apa lagi helah si peliwat ini....

JPX

3 comments:

Anonymous said...

ko buat fitnah supaya dpt ganjaran dpd UMNOK, ko guna duit fitnah bagi anak bini ko makan..ape ko tak ksian kat mereka...nauzubillah min zalik tobatlah bro sebelum terlambat. kita seagama sentiasa berpesan, amin.

Unknown said...

ANON 11.50: KAU BUAT JER KERJA KAU UNTUK BELA ANWAR...HAHAHAHHA

Anonymous said...

ANON 11.50

DAH BERKONTENA DAH BUKTI....FITNAH MENDE LAGIK. SIAN NGAN ORANG BUTA HATI CAM KO NIH....!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa