Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, September 05, 2011

PANAS:NIK AZIZ PAKAI SALIB???


1. Sejak awal Syawal 1432H, kita semua tertempam dengan satu kenyataan bodoh dari seorang manusia yang boleh dikatakan bodoh.

2. Manusia yang dinamakan Mat Sabu dengan bodohnya telah mengiktiraf komunis sebagai pejuang kemerdekaan negara yang sebenar.

3. Mat Sabu yang agak bodoh ini mungkin mahu memperbodohkan sejarah dan mereka yang dengar ceramahnya.

4. Tapi dalam masa yang sama, sebenarnya Mat Sabu telah diperbodohkan oleh rakan-rakannya sendiri.

5. DAP yang sedang sibuk mahu menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Malaysia sengaja memperbodohkan Mat Sabu untuk mengalih pandangan rakyat dari isu murtad DUMC.

6. Bila Mat Sabu alih isu dengan bawa cerita komunis hero merdeka, maka semua akan ikut alih pandangan. Cerita DUMC akan lenyap dan senyap begitu sahaja.

7. Itulah hakikat perjuangan PAS. Mereka hanyalah budak suruhan DAP dan sanggup bersekutu dengan musuh Islam hanya kerana mabuk kuasa.

8. Di mana pejuang agama Islam dalam PAS bila isu DUMC timbul??? Kenapa PAS menikus bila DAP beri isyarat untuk senyap walhal ini adalah perjuangan berkaitan akidah umat Islam???

9. Kenapa kelantangan Mat Sabu tidak digunakan untuk menentang kafir musuh Islam??? Apa untungnya kita berkelahi sesama agama sedangkan dalam masa yang sama Islam dalam bahaya!!!

10. Kepada musuh Islam, walaupun isu DUMC kelihatan agak senyap, tapi perlu kau ingat bahawa kami tak pernah lupa!!!

JPX

3 comments:

Anonymous said...

PAS buat agama Islam macam takde harga jer...

Anonymous said...

elehh,UMNO pon senyap ja kes murtad,ptot depa paling bising ! depa kerajaan kan?ada kuasa kan?awat x amek tndakan?
napa laa rosmah tuu x tutup auratnya? UMNO yg perjuangkan melayu 'islam' !

Unknown said...

hahahahah...
PAS lagi teruk...
Hasan Ali kena tutup mulut...
mana pemimpin PAS yang lain???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa