Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, September 07, 2011

PANAS:ANWAR IBRAHIM PAKAI ANAK SENDIRI UNTUK PUASKAN NAFSU

"Para pemimpin tertinggi PKR mengesahkan spekulasi bahawa Nurul Nuha, anak kedua pemimpin pembangkang Anwar Ibrahim, akan mengambil alih kerusi PKR Nibong Tebal, P. Pinang pada Pilihanraya Umum akan datang. Sebelum ini, kerusi tersebut disandang oleh Tan Tee Beng yang kini menjadi wakil Bebas.

Timbalan Ketua Menteri P.Pinang dan Ketua PKR negeri, Mansor Othman mengesahkan bahagian Nibong Tebal menamakan Nuha sebagai calon yang layak untuk kerusi kawasan campuran separa urban tersebut." - UTARANEWS






1. Anwar yang masih dalam perbicaraan kes liwatnya sehingga hari ini masih ligat cari akal untuk meloloskan diri.

2. Anwar sedar bahawa masa sudah tidak menyebelahi dia dan dia kini separuh badan berada dalam penjara. Tapi Anwar  tetap cari apa sahaja jalan untuk terus lari dari kesalahan yang dah dia buat.

3. Salah satu taktik yang sering Anwar gunakan adalah tangguh kes. Dah berpuluh kali dia tangguh kes mahkamah dengan pelbagai alasan atas bantuan rakan penipu dia, Karpal Singkey.

4. Bila dah tangguh kes dan tak bagi rakyat tumpu pada kejahatan yang sedang dia buat, Anwar suka buat cerita sensasi. Oleh kerana Anwar ni lebih kurang yahudi, dia tak kesah apa jenis cerita akan dia buat asalkan boleh tarik perhatian rakyat dan tak tumpu pada kes mahkamahnya.

5. Jika sebelum ini, Anwar mendapat bantuan komunis ( Mat Sabu), dia sekali lagi cuba bawak satu lagi isu baru yang agak hot.

6. Dia arah balaci dia kat Penang untuk kompang cerita yang PKR akan calonkan anak perempuan dia, Nurul Nuha sebagai calon Nibong Tebal dalam PRU akan datang.

7. Tapi dia ingat ini cerita hot sebenarnya dia silap. Orang dah tak layan dah cerita macam ni dan dah boleh baca permainan busuk Anwar ni.

8. Tapi yang paling bestnya, penyokong Anwar sendiri dah mula benci dengan gelagat dan permainan boss mereka sendiri. Penyokong Anwar mula nampak dia sebagai seorang yang cakap tak serupa bikin.

9. Mana taknya, dulu Anwar sebuk hentam UMNO kononnya hanya parti yang mengutamakan kroni. Walaupun itu tak benar, tapi Anwar jaja cerita bohong ini siang malam pagi petang subuh senja untuk  tarik perhatian dan sokongan rakyat.

10. Sekarang muka Anwar dah kena ludah dia sendiri. Tapi dia memang muka tak tau malu. Muka tambak yang tebal!!!


11. Tapi hari ini dah terbalik pulak, anak bini Anwar semua nak dijadikan pemimpin PKR supaya senang mereka kerja anak beranak.

12. Dan yang paling nyata adalah Anwar sudah benar-benar tandus idea dan kering akal. Anwar hanya menghitung hari untuk berangkat ke Sungai Buloh!!!


13. KALAU KITA PERHATIKAN HAMPIR SEMUA PARTI DALAM PAKATAN RAKYAT MENGGUNAKAN SISTEM KRONI KAN....JADI BETUL KE PAKATAN NI NAK TOLONG RAKYAT ATAU SEKADAR NAK SYOK SESAMA KELUARGA JER...????

JPX

2 comments:

Anonymous said...

bagus ler..
senang anwar anak beranak nak bincang untuk jual malaysia pada yahudi..

Anonymous said...

tukar je nama parti anak beranak, he hee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa