Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, September 06, 2011

MAT SABU TERIMA ANUGERAH TERTINGGI DARI GEREJA VATICAN


1. Mat Sabu, bukanlah satu nama baru dalam arena politik. Dalam PAS dia mempunyai satu sejarah panjang dan turun naiknya.

2. Bermula dari memimpin golongan muda dalam PAS, Mat Sabu mencuba nasib untuk pergi lebih jauh dalam politik dan berjaya menjadi Timbalan Presiden PAS di dalam muktamar yang lalu. Mat Sabu dari puak Erdogan berjaya menumpaskan golongan ulamak dengan jayanya dengan bantuan kumpulannya  yang juga terdiri dari golongan Erdogan.

3. Kemenangan Mat Sabu dilihat sebagai tanda matinya perjuangan ulamak dalam PAS. Selesai sahaja itu, misi Negera Islam berkubur dan PAS dengan bangganya menggantikannua dengan misi Negera Berkebajikan. Ada ahli PAS tidak bersetuju dengan penukaran ini namun dalam keadaan rasional mereka juga percaya bahawa Negera Islam tidak mungkin menjadi kenyataan selagi Mat Sabu di dalam kepimpinan PAS.

4. Kini ketakutan itu semua telah menjadi kenyataan. Mat Sabu yang pernah disabitkan kesalahan khalwat diangkat tinggi oleh ahli parti yang kononnya memperjuangkan Islam. Dan kini Mat Sabu punya lebih banyak peluang untuk menunjukkan belangnya yang sebenar.

5.Mat Sabu pun mula buat kerja. Dia mula mengumpul markah untuk terus mendapat tempat di hati ahli-ahlinya. Bermula dengan pembohongan Bersih 2.0, dia terus menerus melaksanakan agenda jahatnya atas arahan bossnya dalam pakatan.

6. Dan yang terbaru, Mat Sabu sengaja memperbodohkan diri mengatakan bahawa komunis adalah hero sebenar dalam mencari kemerdekaan Malaysia. Kenyataan ini tentu sahaja menarik perhatian seluruh umat di Malaysia dan seluruh umat Malaysia mengecam keras kenyataan bodoh Mat Sabu yang bodoh ini.

7. Maka, tak teduh lah mereka yang bencikan komunis menghentam Mat Sabu. Media arus perdana, media sosial alaf baru, media kedai kopi tak kering lidah bercerita tentang kebodohan dan kedangkalan Mat Sabu tentang sejarah Malaysia. 

8. Tapi Mat Sabu terus steady buat kerja. Dia tetap berkeras tidak mahu menarik balik kenyataan walaupun sahabatnya Karpal Singhkey menyuruhnya berbuat demikian. Siapa yang nak dengar cakap Singh tua nyanyuk kan???

9. Dalam masa yang sama, sahabat Mat Sabu yang lain dalam Pakatan terus menerus senyum da ketawa panjang. Komunis-komunis yang masih wujud tanpa uniform ini bangga apabila perjuangan dan agenda mereka mula diperkatakan semula.

10. KEJAYAAN TERBESAR MEREKA PADA MASA INI ADALAH BERJAYA MENYEMBUNYIKAN ISU KEGIATAN MEMURTADKAN UMAT ISLAM DI MALAYSIA. MAT SABU SETAKAT INI BERJAYA DENGAN CEMERLANG DAN HARUS MENDAPAT PUJIAN DARI PIMPINAN TERTINGGI PADERI KRISTIAN.

11. MEDIA ARUS PERDANA JUGA YANG HAMPIR SENYAP MEMUTARKAN ISU INI JUGA DILIHAT SEBAGAI SATU TANDA ARAS KEJAYAAN MAT SABU. DUMC BOLEH SUDAH BOLEH MENARIK NAFAS LEGA DAN BOLEH TERUS MEMURTADKAN UMAT ISLAM DENGAN BANTUAN MAT SABU.

12. JIKA KITA SEMUA AMBIL SEDIKIT MASA UNTUK PERHATI DAN FAHAMKAN PERMAINAN INI, SUDAH PASTI KITA AKAN DAPAT MELIHAT KELOMPOK KARIF HARBI DALAM PAKATAN RAKYAT INI SEDANG KETAWA BESAR KESERONOKAN.

13. APA GUNA UMAT ISLAM DI MALAYSIA INI BERKELAHI SESAMA SENDIRI SEDANGKAN AGAMA DAN NEGERA INI SEDANG DIROSAKAN OLEH UMATNYA SENDIRI DAN IANYA BERLAKU DI DEPAN MATA KITA????

14. MAT SABU SEKADAR ALAT RADAS KAFIR HARBI UNTUK MENYAMPAIKAN HAJAT MEREKA DI MALAYSIA INI. MAT SABU SANGGUP MELAKUKAN DAN BERCAKAP APA SAHAJA KERANA DIA TERLALU NAIF UNTUK MELIHAT SEMUA INI.

15. DAN YANG PASTI, DI MANA PEMIMPIN ISLAM YANG LAIN DALAM PAKATAN??? MENGAPA TERUS MEMBISU WALHAL MEREKA MENGAKU BAHAWA PARTI MEREKA MEMPERJUANGKAN ISLAM??? APAKAH NIK AZIZ DAN HADI AWANG RELA UMAT ISLAM DIMURTADKAN DAN MENERIMA PERJUANGAN KOMUNIS???

16. AGENDA JAHAT DUMC MASIH JUGA BELUM BERHENTI DAN AKAN BERTERUSAN SELAGI DI TANAH AIR INI ADA KELOMPOK MANUSIA YANG SANGGUP BEKERJASAMA DENGAN MEREKA DAN SALAH SEORANG DARINYA ADALAH MAT SABU!!!

JPX

2 comments:

Anonymous said...

mat sabu memang baruah orang kafir!!!!

Unknown said...

marilah kita semua umat Islam bersatu menentang kejahatan kafir ini!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa