Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, September 14, 2011

ANWAR PENTINGKAN KRISTIAN DAN YAHUDI DARI PENGUNDI PERMATANG PAUH!!!




KEPADA PENGUNDI DI PARLIMEN PERMATANG PAUH, PRU AKAN DATANG DIHARAP FIKIR DUA KALI SEBELUM PANGKAH YER...
KALAU PEMIMPIN ANDA LEBIH PENTINGKAN YAHUDI DARI PENGUNDI SENDIRI...TEPUK DADA TANYA SELERA!!! 

JPX



AIDCNews, 12 Sept melaporkan Anwar sejak beberapa hari lalu berada di Munich, Jerman untuk menghadiri “International Meetings of Prayer for Peace” (Persidangan Antarabangsa Untuk Doa dan Keamanan), anjuran satu komuniti masyarakat Kristian, The Community of Sant’Egidio.

Program yang dirasmikan oleh Presiden Republik Persekutuan Jerman, Christian Wulff itu turut memberi peluang ucapan pemimpin tiga agama Kristian, Yahudi dan Islam; Reinhard Marx (Cardinal, Archbishop of Munich and Freising), Horst Seehofer (Minister-President of Baviera), Shear-Yashuv Cohen (Emeritus Chief Rabbi of Haifa, Israel), Daniel (Patriarch of the Romanian Orthodox Church) dan Datuk Seri Anwar Ibrahim (Member of Parliament, Malaysia).


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa