Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, August 21, 2011

ARTIS MELAYU ISLAM BANGGA BELA ANJING

1. Siapa tak kenal Minah ni. Kalau tak silap aku dia ni janda. Kalau salah JPX mohon maaf.

2. Untuk tidak menambah dosa dalam Ramadhan ini, kita tengok ler gambar ini.

3. Lepas nengok, nilaikan sendiri. Betapa jahilnya dan mudahnya hukum Allah dipermainkan.

4. Memang banyak dah tanda kiamat muncul dan apa persediaan kita??

JPX
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

7 comments:

Anonymous said...

mmm Mungkin beliau akan samak setiap kali selepas bermain-main dengan anjing peliharaannya. Walllahualam.

Anonymous said...

Malaikat tidak akan memasuki sesebuah rumah itu kerana ada hiasan patung di dalam rumah dan anjing. Lu pikir la sendiri

Jiwa Paradox said...

sebanyak-banyak haiwan yang halal, anjing jugak yang dipilihnya

Anonymous said...

mashaallah, dah tak ada ke binatang lain yang hendak dibela. Ya Allah berilah petunjuk dan hidayah Mu kepada hamba Mu yang daif itu. amin

Anonymous said...

Allah mencipta semua mahluk di dunia dgn kasih syg. Kenapa manusia memandai mandai meletakkan status halal atau haram. Kalau haram, Alla tak akan mnciptakan dari awal lagi. Peace

Anonymous said...

Tak paham la dengan fahaman agama manusia sekarang...memangla Allah mencipta semua benda yang ada dlm dunia tapi kan dah dikategorikan ada yang HAlal dan Haram? Kembalilah kepada rujukan kita yang benar Al quran yang mulia...wallahua'lam..

Hidup Melayu Islam said...

Ni semua penyokong pembangkang nak liberal hingga sanggup sentuh anjing.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa