Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, July 26, 2011

TANAH MELAYU DISERANG ZOMBIE???

Suhardi Mat Isa, pelakon yang cuba mencetuskan gelombang huru-hara pada 9 Julai lalu ketika demonstrasi di tengah-tengah Kuala Lumpur, kini sedang diburu oleh pihak polis. Dia merupakan salah seorang daripada beberapa orang yang lain, termasuklah Mat Sabu yang cuba memburuk-burukkan imej polis.

Lelaki berbini dua itu dalam visual yang menarik, berpura-pura terkena sawan dan meninggal dunia. Persediaan yang dilakukan oleh seorang pembesar PAS, menugaskan seorang jurugambar yang sememangnya menerima peruntukan besar untuk menjalankan kerja-kerja menipu bagi merakamkan lakonan tersebut sebelum menyiarkannya di blog-blog Pakatan Rakyat.

Kebetulan pula, seorang lagi penunjuk perasaan Pakatan Rakyat meninggal dunia akibat komplikasi jantung di KLCC. Gambar Suhardi digunakan untuk mengatakan tindakan polis telah menyebabkan Baharuddin Ahmad terbunuh akibat asap gas pemedih mata dan pancutan air kimia.



TIADA APA YANG MUSTAHIL BAGI PUAK PUAKA INI...
MATI PUN BOLEH DIPERMAINKAN...
BOHONG MEMBOHONG NI DAH MACAM MAKAN NASI...
HALAL HARAM TARUK BELAKANG...
DEPAN BELAKANG PUN SAMA SAHAJA...
APA NAK KIRA..
JANJI DIA DAPAT KUASA...
PELIWAT DIDEWA-DEWA...
KOMUNIS DIJULANG TINGGI...
ANTI ISLAM DIDAKAP RAPI...
TAPI TAK SEDAR SEKADAR HAMBA ABDI...

TAPI PUAK NI LUPA...
DALAM SIBUK KEJAR KUASA...
DALA SIBUK BUAT BENCANA...
MEREKA LUPA YANG MAHA KUASA!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa