Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, July 21, 2011

TERKINI: "PEMBUNUH" TEO BENG HOCK DIKENAL PASTI!!!



1. Jadi kita harap dengan laporan ini semua pihak berpuas hati. Jangan ada yang dakwa dakwi lagi tentang kenapa anak cina mati.
2. Memang tak salah lagi tindakan yang diambil oleh Teo ni. Dia korbankan diri sendiri kerana terlalu banyak salah yang dibuat semasa hidup.
3. Dari menanggung kesalahan yang dibuat oleh orang lain, mati adalah jawapannya.


4. Sudah menjadi trend kaum ini untuk bunuh diri sebagai penyelesai masalah. Jadi apa nak heran kan....???


JPX


KUALA LUMPUR: Kematian Teoh Beng Hock, pembantu khas seorang anggota Exco kerajaan negeri Selangor dikenalpasti berpunca daripada bunuh diri.
Keputusan mengenai punca kematian Teoh itu terkandung dalam laporan setebal 124 muka surat prosiding Suruhanjaya Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock yang didedahkan kepada umum pada Khamis .
Teoh, 30, setiausaha politik kepada Exco Selangor, Ean Yong Hian Wah ditemui mati di koridor tingkat lima Plaza Masalam, Shah Alam, Selangor pada 16 Julai 2009 selepas memberi keterangan di pejabat SPRM Selangor yang terletak di tingkat 14, plaza berkenaan. -BERNAMA

1 comment:

Horas! said...

salam, mohon tuan linkkan blog horas! diblog tuan yer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa