Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, July 21, 2011

GAMBAR EHSAN ANAK SEBERANG

1. Blogger pembangkang yang dah makan nasik kangkang Anwar dan konconya memang tak kenal erti serik. Dalam ghairah dan berahi mereka menyebar fitnah blogger ini sebenarnya memperlihatkan kebodohan mereka sendiri.

2. Terdahulu seorang blogger upahan peliwat ini telah disaman RM300k kerana fitnahnya kepada Datuk Seri Rais Yatim. Blogger ini telah didapati bersalah kerana menyebar fitnah dan penipuan di alam maya.

3. Hari ini seorang lagi yang cuba menjadi hero di hati peliwat buat hal. Kepakaran menggunakan komputer disalah gunakan dan Perdana Menteri Malaysia pula menjadi sasaran.

4. Kenapa cetek sangat pemikiran blogger ni??? Apa dia ingat orang tak tahu ker dia menipu??? Kan semua dah tahu yang ko menipu...

5. Tapi apa yang boleh disimpulkan, blogger upahan peliwat ini sudah tandus idea dan habis modal. Peliwat sudah hampir menjadi banduan dan mereka risau tuan mereka pergi buat selamanya.

6. Gerak kerja blogger upahan peliwat ini sudah menjadi terlalu keji dan sudah tidak boleh dimaafkan lagi. 

7. Harap-harap Pak Menteri yang berkenaan dapat ambil tindakan segera dan hukum blogger penipu ini dengan kadar segera.

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa