Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, July 30, 2011

MAYAT, PELAKON DAN PELIWAT: SATU KONSPIRASI JAHANAM!!!


Shuhardi Md. Isa, lelaki yang digambarkan sesak nafas dan beberapa kali pengsan ketika perhimpunan haram Bersih 2 berlangsung, kini masih dicari polis.  Dimana dia menyuruk, kenapa dia menyuruk dan sebagainya masih menjadi persoalan yang bermain-main di minda kita?
Berlakon mati dan diputar belit sebagai Allahyarham Baharudin Ahmad yang meninggal kerana sakit jantung, Shuhardi kini masih tidak lagi ditemui.
Menarik, dari pemimpin sampailah ke balaci otak separuh akal, semuanya bijak berlakun.  Kalau Mat Sabu dengan head on collisionnya (antara pajero, land rover dan waja, tak tahu mana satu betul), Shuhardi pulak dengan lakonan 2 kali matinya.

1 comment:

Anonymous said...

Pelacur itu sebenarnya lebih mulia dari Nik Aziz Hj Hadi dan apa tah lagi Anwar....pelacur tu sekurang-kurangnya jujur dengan kesalahan yang mereka lakukan( mereka bukan rela tetapi terpaksa atas sebabyang mereka ketahui sendiri ) meraka sudah dihina,disisih dari masyarakat dan keluarga..tidak macam Nik Aziz Hadi dan Anwar penipu pelacur hukum tuhan dan hipokrit dalam pejuangan Isle...begiru jugak dengan suhardi si penipu yang didendang macam sial

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa