Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, July 31, 2011

ANWAR MANDI WAJIB UNTUK BERPUASA!!!


1. Pejam celik Ramadhan kembali lagi. Masa berlalu terlalu pantas dan kita bersama dibawa oleh perubahan masa ini.

2. Dalam tempoh setahun ini, banyak suka duka yang berlaku. Banyak juga perkara yang berlaku antara kita sedar dan tak sedar.

3. Dalam tempoh setahun ini juga banyak kejahatan insan yang bernama Anwar Ibrahim lakukan. 

4. Dia yang sedang menghadapi perbicaraan di mahkamah atas jenayah liwat yang dia lakukan galak melaksanakan kejahatan untuk mengaburi mata rakyat dan mengalih pandangan masyarakat Malaysia ke arah lain.

5. Selepas tangguh kes mahkamahnya tidak berhasil, Anwar bekerja sama dengan yahudi untuk terus menjahanamkan Malaysia. Dia juga mendapatkan bantuan Bar Council untuk terus membuat kacau dan segala usaha jahatnya gagal.

6. Dalam tempoh setahun ini juga, Solat Hajat yang diadakan oleh penganut PAS dimakbulkan Allah. Sedikit demi sedikit Allah tunjukan watak sebenar Anwar.

7. Pendedahan Eskay, sahabat karib yang dinafikan oleh Anwar tentang kegiatan seks terlarang terus bermain dibibir masyarakat Malaysia. Jam Omega terus disorok dan sumpah tidak mampu dijawab oleh Anwar boleh dikatakan adalah ketakutan Anwar untuk sepanjang tempoh tahun ini dan tahun mendatang.

8. 16 September juga sudah hampir. Jika ada 16 September tedahulu Anwar pukul canang satu dunia dia akan jadi Perdana Menteri, hari berikutnya dia ternyata adalah penipu terbesar zaman ini.

9. Walaupun banyak yang telah ditunjukan dan banyak lagi yang akan terdedah masih ada yang terlalu taksub dan percaya bahawa Anwar adalah "keramat" bagi mereka. 

10. Berkat Ramadhan ini, mari kita berdoa agar segala rancangan jahat Anwar ini gagal dan manusia tidak lagi tertipu dengan fitnah yang dibawanya.

MARHABAN YA RAMADHAN

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa