Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, July 30, 2011

CUBAAN ANWAR UNTUK LIWAT RAKYAT GAGAL:HELAH CEDERA ANWAR DIRUNGKAI

1. Dalam usaha menjadi Presiden Malaysia yang pertama, Anwar siang malam berfikir bagaiaman untuk terus mendapat simpati dan menipu rakyat Malaysia.

2. Dalam keganasan dan huru hara 9 Julai yang yang dirancang dan telah dilaksanakan dengan bantuan yahudi, Anwar menipu lagi mengatakan bahawa dia telah dikasari oleh polis.

3. Dia menggunakan Reuters atau Reuters Group Limited, syarikat media yang berpengkalan di London,yang telah dikenal pasti bahawa ada hubungkait dengan yahudi dan Anwar.

4. Video penipuan Anwar ini dipertontonkan di seluruh dunia dan dengan sengaja untuk memburukkan imej negara di mata antarabangsa.

5. Namun apa sahaja usaha sang peliwat ini tak akan berjaya kerana rakyat Malaysia sudah tahu siapa dia sebenarnya.

6. Ambil sedikit masa dan teliti sepenuhnya pembongkaran yang telah dibuat dan telah membuktikan bahawa Anwar ini memang penipu. Semoga Allah bersama orang yang benar.


JPX

2 comments:

Yuseri Yusoff said...

Link takleh klik bro..

Unknown said...

Tq YY, ini linknya..

http://www.anwaraidc.com/?p=14823

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa