Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, February 17, 2011

NIK AZIZ, MENANTU DAN DOT...DOT...DOT

"Menantu abah jangan takut, ini harta semua kita punya...hehhehe"


Bukan kami nak berlagak atau nak bercakap besar. Walaupun blog ini baru berusia empat bulan lebih tetapi ianya berjaya menggegarkan keluarga Nik Aziz. Hasil dari pendedahan di blog inilah yang membuatkan SPRM membuka mulut menyatakan siasatan terhadap Ariffahmi masih lagi berjalan.

Sepertimana yang dinyatakan dalam entri kami bulan disember tahun lalu tentang pengumuman SPRM membebaskan Nik Aziz dari tuduhan salah guna kuasa kerana melantik menantunya sebagai CEO PMBK dimana pengumuman itu disambut 'gembira' oleh Ariffahmi dan isterinya. Sedangkan SPRM tidak pernah mengumumkan Ariffahmi bebas dari tuduhan rasuah dan salah guna kuasa. Dia pula yang lebih-lebih gembira dengan membuat kenyataan di blog isterinya dan disambut dengan kenduri kesyukuran di rumahnya. Sila klik di sini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa