Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, January 03, 2011

NIK AZIZ JUAL TANAH UNTUK LARI KE LUAR NEGARA????

Gambar Ihsan Cucu Tok Selampit

Gambar Ihsan Cucu Tok Selampit

1. Mungkin kerana kehabisan duit setelah membayar upah kaki pukul dan samseng untuk "mengajar" Ustaz Saidi,  Pork Nick Kluk Klek terpaksa menjual beberapa bidang tanah pusakanya untuk melarikan diri ke luar negara.

2. Terdahulu, Ustaz Saidi telah membongkarkan satu cerita yang mana beliau telah menangkap basah seorang ADUN PAS. Hal ini telah dihebahkan dan membangkitkan kemarahan Pork Nick Kluk Klek. Oleh itu, dia menghantar samseng untuk"mengajar" Ustaz Saidi.

3. Tapi nak dijadikan cerita, ADUN PAS ini masih lagi berdiam diri tentang pertuduhan Ustaz Saidi ini. Jadi Pork Nick Kluk Klek mula rasa yang memang ADUN ini kaki betina. Yang paling sedapnya, Pork Nick dah ampunkan dosa ADUN ini kerana berzina!!!

4 Pork Nick Kluk Klek mula rasakan bahawa dia diburu oleh dosanya sendiri. Maka hiduplah dia dalam ketakutan. Dia memutuskan untuk menjual tanah dan dengan wang itu bolehlah dia bersiap sedia untuk melarikan diri ke luar negara dan memulakan hidup baru.

5. Semoga Pork Nick berjaya menjual tanah tersebut dan berjaya melarikan diri dari dosanya sendiri.

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa