Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, January 02, 2011

MENGAPA NIK AZIZ "MENGHALALKAN" KAFIR BERBAJU KETAT DI DALAM MASJID???


1. Hingga ke saat ini, JPX masih tak boleh terima apa yang telah dilakukan oleh ADUN Serdang dan rakan-rakannya tempoh hari.

2. Perlakuan yang biadap seperti sengaja mencari kemarahan Umat Islam dan orang Melayu di negara ini. Lebih menyedihkan ianya dibenarkan oleh orang Islam/Melayu sendiri.

3. Takkan seorang pun umat Islam/Melayu di Cheras ketika itu tak marah mahupun ada sekelumit perasaan tidak senang dengan kelakuan Teo ini?? Mengapa sanggup lihat kafir mencemar kesucian Masjid hanya kerana menurut kerenah politik??

4.Jika Pakatan Rakyat mengharapkan PAS untuk bertindak membela Islam ternyata anda semua salah. Pok Nik Kluk Klek ternyata senang dan gembira besar dengan peristiwa ini. Pok Nik bukan sahaja membela tetapi dengan keras mengecam sesiapa yang menyalahkan Teo dalam hal ini.

5. Pok Nik juga telah terlalu lama bersikap demikian, membela kafir harbi yang cuba menjahamankan Islam. Hanya kerana laba politik, Pok Nik sanggup membelakangkan kesucian Islam. Ternyata ini semua adalah bukti yang Pok Nik menjadi hamba di dalam Pakatan Haram dan ahli Pas sudah lama tertipu.

6. Adakah ini tolak ansur yang dibenarkan di dalam Islam?? Membiarkan rumah Allah diperlakuan seperti taman permainan untuk orang kafir adalah harus di sisi PAS??? Membela kafir yang terang-terangan musuh Islam adalah wajib untuk Pok Nik??

7. Islam sebenarnya hanyalah alat untuk PAS menghalalkan cara. Kini PAS sudah tidak lagi hirau tentang agama kerana arahan mereka bukannya dari Allah tetapi dari DAP Komunis.

8. Seluas-luas alam ciptaan Allah swt ini, mengapa Masjid juga yang dipilih untuk kafir ini bersemanrobik??

JPX

2 comments:

Anonymous said...

mengapa PM menghalalkan isterinya seorang islam tidak menutup aurat di mana2 saja?

Anonymous said...

Salam,

Anon...saya bukan nak membela Rosmah, apa yang Rosmah buat sebagai orang Islam adalah diantara dia dengan Tuhanya. Yang kau nak bandingkan dengan betina kafir harbi masuk dalam masjid tu apa pasal, Pernahkah dia mandi junuh, atau dia tahukah apa itu mandi junub??, Dia pasang bendera merah ka semasa masuk masjid?? apa dia tahu tentang itu??

Berdosakah atau tidak orang Islam (yang tahu hukum Islam) Qaraeh Cheras, membenarkan betina kafir harbi masuk kedalam masjid tampa mengetahui kaadaan "SUCI" atau tidaknya betina kafir harbi itu??????????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa