Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, January 03, 2011

KJ AKAN SERTAI PAS DALAM MASA TERDEKAT???


1. Setelah mendapat perhatian bila mengatakan mahu berehat dari arena politik dan tidak berhajat untuk mengekalkan kerusi Parlimen Rembau, KJ terus menjadi buruan semua pihak, terutamanya dari Pakatan.

2. Persis bintang muda bola sepak negera yang kini diburu oleh kelab-kelab ternama seluruh dunia, KJ juga diintai untuk menyertai rakan-rakannya di dalam perjuangan PAS.

3. Rakan sejawatan KJ dari PAS yang juga merupakan teman di Twitter, Nasrudin Hasan Tantawi telah menghulurkan tangan secara terbuka menawarkan KJ menyertai PAS dan sama-sama berjuang untuk Islam, kononnya.

4. Memetik sebagai berkata " "Saya mengajak Khairy mempelopori gerakan anak muda yang bangkit seimbang antara tuntutan Amal Islami dengan keperluan Transformasi Politik dalam negara kita," kata Nasrudin."

5. Selain itu , Nasrudin yang dilihat menyebelahi KJ menyalahkan Presiden UMNO kerena kononnya tidak menghormati KJ sebagai Ketua Pemuda UMNO yang dipilih dan melebihkan Dato Razali Ibrahim selaku Naib Ketua Pemuda sebagai Timbalan Menteri di kabinetnya.

6. WOIII TANTAWI, KALAU ENGKAU NAK SANGAT KJ TU, AMIK LER. PINGGAN TAK RETAK NASI TAK DINGIN. TAPI APA PASAL ENGKAU SEBUK RUMAHTANGGA ORANG. PRESIDEN NAK LANTIK SIAPA JADI MENTERI PUN ITU HAK PRESIDEN. ENGKAU BETULKAN DULU DAPUR RUMAH ENGKAU!!! KALAU ENGKAU DAH TAKDE KERJA, ENGKAU AJAK PORK NICK SENAMROBIK DENGAN CINA KAFIR BAJU KETAT DEKAT MASJID, OK???

7. Apapun keputusan KJ perlu dihormati. Jangan hanya mahu publisiti dan perhatian KJ sanggup buat begini. Ini bukanlah masa yang sesuai untuk bergurau. Ini masa untuk bekerja.

8. Apapun, datang tak berjemput, balik pun tak dihalau.

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa