Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, January 03, 2011

KHALID GAGAP MENGAKU DIRINYA "TUHAN"???!!!



1. Pakatan Rakyat di Selangor memang sudah melampau. Perbuatan dan tindakan dari askar kaki hinggalah membawa ke Menteri Besarnya semuanya BIADAP DAN KURANG AJAR!!!

2. Semenjak memerintah di Selangor, Pakatan Rakyat sudah merasakan diri mereka seperti tuhan. Maka mereka pun berlagaklah seperti tuhan seperti Firaun yang mengaku dirinya tuhan.

3. Bila sudah rasa diri seperti tuhan, maka Tuhan yang sebenar pun diendahkan. Bagi yang mengaku bertuhankan Allah, rumahNya boleh diguna kongsi oleh kafir untuk menjahanamkan sesama saudara.

4. Lebih mengerikan, kalimah Allah juga boleh dikongsi atas semangat Pakatan yang tinggi. Semuanya halal dan tiada apa yang boleh menghalang Pakatan yang berkuasa di Selangor.

5. Jika Allah pun tidak menggentarkan Kerajaan Negeri Selangor, apatah lagi DYMM Sultan Selangor. Buktinya banyak dan yang terkini, isu perlantikan Setiausaha Kerajaan Negeri.

6. Khalid Gagap dengan angkuh dan membabi buta persis babi yang buta mempertikaikan perlatikkan yang telahpun mendapat perkenan Baginda Sultan. 

7. Untuk memperlihatkan bahawa Pakatan itu hebat dan berkuasa, dia juga mahu diadakan Sidang Tergempar untuk merombak Undang-Undang Tubuh Negeri Selangor bagi menggagalkan perlantikan Setiausaha Kerajaan Negeri yang baru ini.

8. Pembaca nilaikan sendiri di apa tahap Islam/Melayu Khalid Gagap ini??? Jika Sultan, institusi tertinggi di kalangan umat Islam dan orang Melayu di Selangor pun sedia dicabar, inikan pula rakyat biasa. Sudah pasti menjadi santapan buasnya.

9. Sudah pasti tindakan bodoh Khalid Gagap ini adalah arahan Big Bossnya iaitu Anwar dan anak beranak Komunis DAP. Hanya kerana kuasa dia sanggup mendurhaka dan mengkhianati Agama, Bangsa dan Negaranya ini.

10. Memilih Pakatan Rakyat sudah pasti adalah satu kesilapan besar dan membenarkan mereka terus berkuasa pada masa akan datang sudah tentu membawa padah!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa