Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, January 01, 2011

KAFIR LAHANAT BERSATU SOKONG TEO BERBAJU KETAT???


1. Semalam ulama tersohor dan terkenal PAS, Pok Nik Kluk Klek Wali Selipar menyokong pebuatan ADUN Serdang yang berpakaian seksi melakukan senamrobik di dalam kawasan Masjid. Hari ini Teo mendapat bantuan moral dari persatuan yang seiring dan sejalan dengannya.

2. Kini, Utusan Malaysia pula dipersalahkan kerana membawa isu ini dan didakwa persatuan pertubuhan wanita sebagai OBSES!!! Kenapa salahkan Utusan Malaysia pulak??? Laporan penuh di Malaysiakini

3. OIIII, KALAU BETINA CINA TU TAK BUAT HAL, ORANG PUN TAK KESAH APA DIA BUAT!!! UTUSAN JADI OBSES SEBAB CINA BETINA ITU BUAT HAL YANG BERKAITAN SENSETIVITI UMAT ISLAM DAN ORANG MELAYU!!!

4. Persatuan pertubuhan wanita juga perlu lebih adil bila mengeluarkan kenyataan. Jangan cakap main sedap mulut sahaja. Kalau dah salah, tak salah kalau minta maaf. Utusan Malaysia hanya melaporkan apa yang telah terjadi dan tak lebih dari itu.

5. Nampaknya persatuan wanita ini juga telah berjaya "diliberalkan" oleh Anwar dan kawan-kawannya. Entah berapa banyak upah yang Anwar bagi pada makcik-makcik ini untuk menjadi liberal!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa